Wachten duurt lang

Wat jammer. Maar wel duidelijk. Succes gewenst voor de volgende ronde!

Hallo Dames,
ik wacht graag met jullie mee als dat mag. Clarinett, jammer dat het deze ronde niet is gelukt. Hopelijk is het volgende ronde wel raak! Ik duim voor je.
SammydeJ, ik zat hier met zelfde dillema van de vroege test, deze vanochtend gedaan (6 dagen voor NOD) en helaas negatief. Nu ben ik nog niet veel wijzer. Verder ook geen symptomen oid.

Uiteraard mag dat ?
Jammer dat deze nog niet de gehoopte uitslag gaf. En daarmee nog niet heel duidelijk van wat er speelt. Geduld hebben is zo lastig in deze situatie...wil het zo graag weten haha...met de dag wordt het lastiger...

Uiteraard mag dat ?
Jammer dat deze nog niet de gehoopte uitslag gaf. En daarmee nog niet heel duidelijk van wat er speelt. Geduld hebben is zo lastig in deze situatie...wil het zo graag weten haha...met de dag wordt het lastiger...

Wanneer is jouw NOD? En heb jij al iets van symptomen? Ik had vanochtend precies na de test, heel lichtbruinig afscheiding. Voor de rest niks opvallends wat ik ook niet zou hebben voor menstruatie.

[quote quote=10158690]Uiteraard mag dat Jammer dat deze nog niet de gehoopte uitslag gaf. En daarmee nog niet heel duidelijk van wat er speelt. Geduld hebben is zo lastig in deze situatie…wil het zo graag weten haha…met de dag wordt het lastiger…[/quote]

Mn nod is dinsdag. Heb vooral heel veel last van maagzuur en krampen in mn onderbuik. Verder ben ik erg moe maar dat kan ook de tijd van het jaar zijn. En heb meer afscheiding dan normaal...en mn hond doet anders haha maar dat is niet lichamelijk en wie weet heeft hij 1 van zn gekke trekjes...

Ik heb mijn NOD maandag als ik van 28 dagen cyclus uitga, maar aangezien ik mijn eisprong vermoedelijk op de 17e pas had, tel ik er nu een paar dagen bij op. Dus ga uit van woensdag NOD. Beetje lastig rekenen zo. Heb jij vaker last van maagzuur of is dat iets nieuws? Lijkt wel een symptoom toch?

Nja heb het helaas vaker en heb er medicijnen voor. Alleen dankzij de medicijnen al jaren niks van gemerkt tenzij ik de medicijnen vergat te nemen. En nu heb ik het terwijl ik het medicijn neem. Dus lijkt alsof t ineens erger is. En dan denk ik dat het een symptoom kan zijn...mja misschien zit ik er compleet naast haha
Ja ik heb ook het idee dat ik 2 dagen later mn eisprong had. Dus weet het ook niet helemaal zeker. Gokje...

Terug
Bovenaan