Wachten duurt lang

We zijn weer een dagje dichter bij NOD. Hoe gaat ie vandaag met jou? Vervelend van dat maagzuur, zeker als medicijnen nu ook niet helpen. Blijft nog even spannend voor ons. Waneer ga jij testen?

[quote quote=10158824]We zijn weer een dagje dichter bij NOD. Hoe gaat ie vandaag met jou? Vervelend van dat maagzuur, zeker als medicijnen nu ook niet helpen. Blijft nog even spannend voor ons. Waneer ga jij testen?[/quote]
Gaat wel prima. Drukke dag werk gehad en in de sneeuw terug haha. Wel nog erg misselijk door de maagzuur. Probeer te eten maar valt niet mee...
Hoe is het met jou? Ben je er ook erg mee bezig? Zolang ik werk denk ik er niet veel aan gelukkig. Zo gaan de dagen gelukkig ook wat sneller. Nu weekend vieren ? heb zo'n zin in een lekker wijntje...maar weet niet of dat zo verstandig is met het idee in mn achterhoofd dat het mssn wel eens zou kunnen zijn dat...hoe doen jullie dat? 

Lekker weekend idd. Vandaag half dagje gewerkt dus veel meer ermee bezig geweest dan goed voor me is. Zo erg zelfs dat ik dus weer een test eraan gewaagd heb ? zo’n 4 a 5 dagen voor NOD nu en ook niks eens in de middag (dus geen ochtendurine) omo-wit natuurlijk. Dus dat was even balen, maar had ergens stiekem niet anders verwacht.

mijn borsten beginnen wat pijn te doen, maar dat heb ik ook als ik ongi moeg worden. En vandaag paar keer iets van maagzuur gehad, nooit last van. Dus mijn lijf houd me aardig voor de gek. Hoe gaat ie bij jou? Wanneer ga jij eventueel testen?  

Wat het wijntje betreft, stel dat je straks een positieve test in handen hebt (wat ik heeeel hard voor je hoop). Hoe zou je je dan voelen over dat wijntje?? ik zou het zonde vinden. Maar ik heb makkelijk praten misschien omdat ik niet drink?

Hallo meiden, 
Wachten duurt inderdaad lang. Afgelopen week was ik ineens erg moe, last van maagzuur(heb ik nooit eerder gehad) en rond de nod dag de heletijd van die krampjes(ongi gevoel). 
En ja hoor. Positief getest al 2dagen. 
Het lastige is dat het symptomen zijn die je ook kunt hebben omdat je ongi moet worden.

Hoi dames, 
ik ben ook aan het wachten pfff niet mn sterkste kant. Mijn nod is de 30e en heb al paar dagen last van steken in mn onderbuik, met vlagen misselijk, hoofdpijn en mn borsten voelen heel zwaar aan. Daarnaast ontzettend warm en sinds vandaag is mn inlegkruisje steeds heel nat. Twijfel om een vroege test te doen omdat ik bang ben dat ik het zó graag wil en daarom de kwaaltjes krijg.

[quote quote=10159185]Hallo meiden, Wachten duurt inderdaad lang. Afgelopen week was ik ineens erg moe, last van maagzuur(heb ik nooit eerder gehad) en rond de nod dag de heletijd van die krampjes(ongi gevoel). En ja hoor. Positief getest al 2dagen. Het lastige is dat het symptomen zijn die je ook kunt hebben omdat je ongi moet worden.[/quote]

Dit geeft weer hoop ? hoeveel dagen voor NOD begonnen jouw kwaaltjes? En wanneer had jij je eisprong en voelde of merkte je iets van een innesteling? Sorry veel vragen, maar zoek naar punten van herkenning?

[quote quote=10159194]Hoi dames, ik ben ook aan het wachten pfff niet mn sterkste kant. Mijn nod is de 30e en heb al paar dagen last van steken in mn onderbuik, met vlagen misselijk, hoofdpijn en mn borsten voelen heel zwaar aan. Daarnaast ontzettend warm en sinds vandaag is mn inlegkruisje steeds heel nat. Twijfel om een vroege test te doen omdat ik bang ben dat ik het zó graag wil en daarom de kwaaltjes krijg.[/quote]
Ik snap je gevoel helemaal, dat was precies de reden dat ik al 2x (wrs veeel te vroeg) een test heb gedaan. Nu heb ik vanavond ook ongi-krampen naast het sowieso rare opgeblazen gevoel in de boek. Sinds vandaag ook iets van maagzuur, maar dat kan ook met de maaltijd te maken hebben. Zo kun je jeelf wel gek maken he..?

Terug
Bovenaan