wachten.. NOD 10 December, wie nog meer?

Hallo dames, wie wacht er gezellig mee?
hoe spannend vinden jullie het?
gaan jullie eerder testen?
al symptomen voor een zwangerschap?

deel gerust alles met mij!
mijn NOD is 10 december, ben sinds Februari bezig om zwanger te worden en twee miskramen achter de rug. hopelijk is dit ons kerstcadeau!
 
Jaa hier ook NOD 10 december. Sinds gisteren stekende hoofdpijn en duizelig met opstaan. Ook wat kraampjes in Mn buik en een beetje een snotneus. Ben heel benieuwd! Verder geen echte overduidelijke symptomen. 
Jij al ergens last van? Wanneer wil je gaan testen?
 
x kim
 
Hoi meiden, ik heb mijn NOD 11 december, 1 dagje later dan jullie! Die laatste week wachten is altijd zo spannend. Wij zijn bezig sinds augustus. Ik heb niet echt ergens last van, wel wat steekjes in m'n onderbuik maar niet echt noemenswaardig.
Ik wil deze keer proberen niet te vroeg te testen, de afgelopen keren kon ik mij niet inhouden om al eerder te testen. ? Nu wil ik minimaal wachten tot zondag en als het me lukt het liefst tot gewoon maandag.
Ik ga er voor duimen dat het deze x bij ons raak mag zijn! zou idd een mooi kerst cadeau zijn! 
 
 
Heej Heej, 
ik heb ook mijn nod 10 dec.
ik heb behoorlijk pijnlijke bosten. Ze gaan met de dag meer pijn doen. 
Ik ga woensdag op stedenstrip ben vrijdag terug en zou dan zaterdagochtend willen testen en jullie? 
Wij zijn sinds juli bezig en heb begin okt een curretage ondergaan en vorige maand had ik op de dag van nod een positieve test maar werd toch ongesteld. 
Xx Anne 
 
Hoi Anne, dat is wel even fijne afleiding zo'n stedentripje. ? Dat is wel flink balen zeg, een positieve test en vervolgens toch ongesteld worden! 
Pff ik zou de tijd wel even een weekje voorruit willen spoelen?
X ook een Anne 
 
@kimly, bij jou denk ik eerder dat je zwanger bent dan ik dat gevoel heb bij mijzelf. aangezien je meer symptomen hebt..
wanneer ga jij testen?

@anneex en @anne w.. spannend! ik ben nu benieuwd naar jullie testen.
ik heb alleen wat zere borsten/tepels verder gisteren wel veel steken gehad in mijn maag.. maar vandaag geen last van gehad..

hopelijk is dit een teken van zwangerschap... alles wat ik voel onthou ik!

ik wil gewoon tot zondag wachten.. hopelijk gaat mij dit lukken. ik heb geen vroege testen in huis en deze wil ik ook niet kopen.

duimennnnnn
 
Ja dat is het zeker. Dat komt nu super uit dan kan er niet zoveel mee bezig zijn en ook geen extra vroege test doen? 
ja dat was wel balen maar was ook de eerste x na mijn curretage dus ga ervan uit dat m’n lichaam er nog niet klaar voor was. 
Voor ons word het trouwens ook ons eerste kindje en ik ben 25 en mij man 27 
 
Ik wacht denk ik ook tot zondag met testen. Nu al 2 rondes dat ik al klaar zat met Mn glaasje urine en met afvegen bloed had. Zo frustrerend. Die flinke steken hoofdpijn zijn me nog onbekend. Die laatste week is inderdaad echt het ergste! Laten we hopen allemaal een leuk cadeautje te hebben met de feestdagen! 
Meen stedentripje is onderdaad wel de ideale afleiding zeg, kan ik niet mee in je koffer Haha iedere vrije minuut van de dag denk ik eraan. Ben eind juli gestopt met de pil en heb vorige ronde heel duidelijk Mn innesteling gevoeld maar die is dus helaas niet blijven plakken. Moet wel eerlijk bekennen dat Mn geduld inmiddels wel beetje op begint te raken pff. Komt waarschijnlijk ook wel omdat iedereen om mij heen echt binnen een paar maanden zwanger waren. 
 
Heb besloten als het nu niet raak is het volgende ronde zijn beloop te laten gaan en lekker van de feestdagen te gaan genieten en in Januari met ovulatietesten te beginnen om het toch wat beter in de gaten te kunnen houden.
 
nog een weekje duimen draaien meiden! We kunnen het!
 
 
Terug
Bovenaan