wachten.. NOD 10 December, wie nog meer?

Ik dacht hem zaterdag gevoeld te hebben maar twijfel een beetje of ie niet iets eerder geweest is want had de donderdag ervoor ook pijnlijke eierstokken. Ik gebruik geen ovu testen omdat ik hem zo goed voel, het is even spannend dus
 
Jaa dat snap ik Dns vooral omdat je dan al zoveel voelt!
Heb jij op pijnlijke borsten na al andere kwaaltjes Anne W?
Tot tegenstelling van vorige maanden waarin ik steeds dacht van alles te voelen, heb ik dat deze maand juist helemaal niet.. Dus probeer me er maar niet te veel op in te stellen dat het raak is deze maand.. 
 
Klinkt goed DNS! Is nu al testen niet te vroeg? Als je dat weekend eisprong gehad hebt zit je nu pas op 10dpo toch?

Ik heb deze maand Mn eisprong niet gevoeld zou 26-11 geweest moeten zijn maar ook geen vrachtbaar slijm gehad of iets dus weet niet of hij nou geweest is. Wel altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen gehad met 1 uitschieter van 35 dagen.

Het is nog ff doorbijten tot 10-12, hoop dat ik mezelf in kan houden tot dan met testen! Nu inmiddels ook wat gevoelige borsten aan de zijkanten maja al Mn symptomen kunnen ook gewoon horen bij een naderende menstuatie.

*ik haat wachten*
 
Waarschijnlijk wel te vroeg inderdaad maar als het toch de donderdag is geweest van de eisprong dan zou het kunnen. Ik weet het niet meer, wijsheid en verstand vechten met elkaar ?
 
@annex wij hebben nog geen kinderen, mijn vriend is 28 en ik ben 29. 
@annew vandaag is inderdaad denk ik de eisprong.. heb nu ik rustig zit wel last van wat steken in me maag.. verder nog steeds zere tepels. Ik denk dat jij op de 24e je ovulatie had dan.. 
  
 
Jaa ik ken het! Het heeft vandaag ook al door m’n hoofd gespookt van test nou maar Anne en dan nog geen paar seconde later nee Anne geen test doen is nog veel te vroeg! Haha 
nu ik op stedentrip ga geeft me dat wel rust dan kan ik sowieso niet testen? 
ik heb sinds vanmiddag een trekkerig gevoel bij m’n baarmoeder en wat steekje links bij m’n heup zo ongeveer.
hahs Joannam ik zie ons al helemaal zitten op de bank van: he was dat nou een steekje, innesteling misschien Haha. 
 
 
Gisteren Mn eisprong gehad! Savonds geklust..! Hopen dat het niet te laat is. NOD 15 december.. iets later dan jullie! Hoop dat ik mee mag praten in dit topic! 
 
Terug
Bovenaan