wachten.. NOD 10 December, wie nog meer?

Oh herkenbaar joannam van die testen in huis halen! Als ik ze heb liggen dan weet ik ook dat ik mij inderdaad niet kan beheersen haha. Dus heb me ook voor genomen ze niet al te gaan kopen!
Dit wordt voor ons ook ons eerste kindje ik ben 25 en mijn man is 28. Wel spannend soms als ik er over nadenk dan grijpt het idee van verantwoordelijkheid die je straks gaat krijgen voor zon kleintje mij wel aan, maar dat komt vast allemaal goed! Hebben jullie al kinderen Kimbly en Joannam?
Ik duik m'n bed in, slaap lekker meiden!
 
Hi Anneex, Jaa dat heb ik ook hoor soms schiet ik wel eens in de stress of ik het wel aankan!! 
Mijn vriend is 30 en ik 28, voor mij wordt het mijn eerste kindje, Mn vriend heeft al 2 meiden. De oudste is 4 en de jongste 14 maanden.
 
 
 
Esengul de enige manier om daar achter te komen is om over 2 dagen nog eens te testen dan is je hcg weer toegenomen mocht je zwanger zijn. 
 
Dames overal op internet staat dat 9 dagen na je eisprong de innesteling is. Dat zou dan toch vandaag zijn??? 
 
 
Anne W dat is een gemiddelde maar niet alle vrouwen zijn hetzelfde, sterker nog het zelf 4 dagen na eisprong zijn maar ook 12 dagen na eisprong is niet vreemd. Het kan dus al gebeurd zijn of het moet nog komen en dat is ook het verschil dat sommige dames al ruim voor nod positief testen en andere soms pas een week na nod. Het blijft in ieder geval spannend ?.
Ik voel me trouwens al dagen totaal energieloos, heel moe maar als ik kan slapen lukt het niet ?. Sinds gister ook veel maagzuur als ik gegeten heb en sinds vanochtend af en toe misselijk en mijn tepels doen zo pijn ?. 
Succes allemaal dames
 
Oh die kwaaltjes klinken wel hoopvol Dns! Ik heb zelf nog niet echt kwaaltjes. Wel een beetje last van mijn darmen en af en toe wat steekjes in mijn baarmoeder. Wanneer is jouw NOD Dns?

Ik had op 25 november in de ochtend een positieve ovulatie test, maar s'avonds was deze al gelijk weer lichter. Ik weet dus niet zeker of ik mijn eisprong dan op zaterdag of zondag heb gehad..
 
Dat klinkt wel goed DNS. Word nu met de dag spannender. 
Ik twijfel ook of ik m’n eisprong zondag of maandag had. Ik had zondagochtend een knal test en was s’avonds ook al lichter.
 
 
Terug
Bovenaan