Wachten op je NOD en al ruimschoots boven de 30 dagen uitkomen...

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik zie dat er meerderen onder ons zijn die al ruimschoots de 30 dagen voorbij zijn en her en der berichten posten.
Misschien fijn om dat onder 1 topic te doen.

Ik zit nu dus op dag 38, heb op dag 36 neg. getest en heb vlgs mn ovu test mijn nod op dag 40...

x mamaloe

hoi,

ik zit nu op de 46 dagen 2 keer getest maar beide negatief!
ik wil van de week nog een keer tetsen en anders wacht ik het maar gewoon af!
had begrepen dat theunisbloemolie helpt je cyclus te verkorten dus ga dat maar eens halen!

waar ik allen helemaal gek van word is die onzekerheid!!heb eht lang vol gehouden om nuchter te blijven maar nu heb ik toch zoiets van zou het dan toch raak zijn???heb ook niet het gevoel dat ong ga worden!
dus van de week ff testen en komt er weer niets uit gewoon afwachten maar(zei zij stoer hihi)

liefs petra
liefs petra

dag 41      

Hai!

Ik zit nu op dag 41.2 negatieve testen, al zag ik vanmorgen wel een licht streepje, maar natuurlijk pas na een paar uur, alsof ik daar iets aan heb! Ik heb verder nergens last van op misselijkheid en buikpijn na!Ik hoop dat het raak is, ben al 2 jaar bezig. Ik herken de onzekerheid absoluut, we willen zekerheid!!

Ik hoop ook voor jou dat het raak is.

Groetjes Henriëtte

Had mezelf niet meer in de hand en heb dus getest.

NEGATIEF.

Ben het wel zoooooooooooooo zat nu!!!!

Had vandaag ook ineens vrij veel witte afscheiding.
Wat dit nu weer is ...geen idee.

Nou ja, eerst de groetjes maar weer
w8w8w8w8w8w8w8w8w8w8w8w8w8w8

Hoi meiden,

Ik zit op dag 41 en al een paar negatieve testen gedaan. Ik heb de hoop maar opgegeven dat ik toch nog zwanger blijk, maar wil wel graag weten waar mijn lichaam mee bezig is. Ik twijfel of ik deze week de huisarts zal bellen of dat ik maar gewoon nog zal wachten. Heb ook al zitten denken om maar te doen alsof ik een ongi heb overgeslagen en er weer met frisse moed tegenaan te gaan. Pfff weet het even niet meer, hoor. Verder weinig signalen van ongi, alleen een klein beetje witte afscheiding.
Sterkte met wachten, meiden!
groetjes,
Zaz

Vandaag, dag 39 en nog steeds niets te zien...

Heb zojuist de huisarts gebeld, krijg een doorverwijsbriefje en heb gelijk maar een afspraak met de gyn gemaakt.(mocht vrij vlot gezien mijn geschiedenis...)
Kan a.s. maandag terecht.
Ben zeer benieuwd of de RD zich nog laten zien deze week...

Groetjes mamaloe

Hallo allemaal,

voor mij is dag 49 aangebroken en nog steeds geen RD
Ik heb net met de assistente van mijn huisarts gesproken en als ik maandag nog niet ongi ben moet ik mijn ochtendurine langsbrengen.
Nog iig een lange week te gaan dus voor mij!
Maar dan zul je zien, komen natuurlijk die rot RD  ergens deze week de hoek om kijken...
Dus ik ga nog maar nergens van uit en wacht "geduldig" af

Groetjesss, Ashley.

Hai!

Ik heb vanmorgen ook getest, kan me niet inhouden!! Ik word echt gek, ik zie heel vaag een streepje, maar wil ik het niet te graag zien??? ik heb nog een test liggen en test morgenvroeg maar weer, als ik er dan toch 1 heb liggen.

Succes he meiden!

liefs

Terug
Bovenaan