Wachten op je NOD en al ruimschoots boven de 30 dagen uitkomen...

quote: mamaloe1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-01-2007 19:30:48'));

Wat een geluk dat er zoiets als een forum bestaat! Kan je in ieder geval je "ei" kwijt, bevrucht of niet !!!

Groetjes mamaloe

Haha, heel gevat!!!

Mamaloe,echt spannend!wat super dat je al mag bloedprikken zeg, ben benieuwd!!
En die van de tlbuis zal ik onthouden, of houden we onszelf voor de gek?alhoewel, streep is streep he!

quote: petra1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-01-2007 19:15:47'));

hallo,

dag 47 is bijna weer voorbij en nog steeds niets krijg wel zere borsten nu dus hoop maar dat ik snel ong ga worden. geloof er niet in dat ik zwanger ben na 2 negatieve testen!
vandaag ook maar begonnen met monnikspeper te nemen!

ik ben benieuwd alles om maar een beetje regelmaat te krijgen!!hihi
wat zouden jullie doen deze week nog een keer testen of gewoon afwachten!!maak me zelf zo langzaam aan helemaal gek!zou het dan toch raak zijn nee kan niet heb al 2 negatieve testen en zo gaat het heel dedag in mijn hoofd!!

en laat ik nu ook nog eens met baby's werken op dagverblijf!hihihi

sorry hoor moest het ff kwijt

liefs petra

Hai Petra, leuk ik werk ook op een kdv, eerst bij de baby's en nu op de BSO!

Even over die testen, ik heb natuurlijk even gegoogeld en er zijn een heleboel meiden die neg testen en toch zwanger waren. Dan kregen ze erg laat hcg in het bloed. Misschien horen wij daar ook wel bij.

kus

En ook maar ff weer negatief getest.

GOH wat wordt je hier MOEDELOOS van .

quote: mamaloe1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-01-2007 09:09:15'));

En ook maar ff weer negatief getest.

GOH wat wordt je hier MOEDELOOS van .

dag 43, geen duivels en wederom negatief getest, we zitten in hetzelfde schuitje!!Word er onwijs sacherijnig van zeg. Als er volgende week niks is bel ik de ha. Op naar de gyn weer.

Heb jij op internet ook al gelezen dat er een hoop meiden zijn die negatief testen en toch zwanger zijn, HCG is dan niet voldoende. Ik hoop dat wij daar ook bij horen.

Kus

Goh we zijn wel een stelletje miepen hier zeg.

Bij mijn vorige 2 zwangerschappen lieten de testen ook een zeer onduidelijk streepje zien.
Moest 'm toen ook al onder de tllamp houden hihi.
Heb me voorgenomen om tot vrijdag niet meer te testen en de bloedtest af te wachten.

Je kunt haast wel een splinternieuwe dure babykamer kopen ja voor al dat geld wat je zo aan testen kwijt bent .

Is dit jou eerste Hen?

Als ik van mijn ovu. test uit ga dan zou ik dus vandaag mn NOD moeten hebben.
Tenminste...dat denk ik dan.

Nou het voelt ook echt niet zo dat ik vandaag ongi ga worden dus we zullen we weer door gaan naar dag 41.

Groetjes mamaloe

Hoi Hoi

Ik ben Chantal... 22 jaar mama van Zoë bijna 9mnd oud

En wij zijn bezig voor een 2de, 1ste ronde nog..

En ik zit nu inmiddels ongeveer op dag 33, valt nog mee, maar wachten duurt zo lang, heb vanmorgen ook al een test gedaan, maar negatief.. maar nog steeds geen rode duiveltjes!!   grrr grrr

Afwachten dus..

We houden elkaar op de hoogte!

Grtjs Chantal en Zoë!!

Terug
Bovenaan