Wachten op je NOD en al ruimschoots boven de 30 dagen uitkomen...

quote: Hen23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-01-2007 12:35:58'));

Hai!

Ik heb vanmorgen ook getest, kan me niet inhouden!! Ik word echt gek, ik zie heel vaag een streepje, maar wil ik het niet te graag zien??? ik heb nog een test liggen en test morgenvroeg maar weer, als ik er dan toch 1 heb liggen.

Succes he meiden!

liefs

Ooooooh spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoop voor je dat het hartstikke BINGO is!!
Ik hou de test tegenwoordig onder de tl lamp hihi. Is erg duidelijk af te lezen dan.
Helaas tot nu toe elke x negatief...

Groetjes mamaloe

quote: ashley3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-01-2007 12:29:48'));

Hallo allemaal,

voor mij is dag 49 aangebroken en nog steeds geen RD
Ik heb net met de assistente van mijn huisarts gesproken en als ik maandag nog niet ongi ben moet ik mijn ochtendurine langsbrengen.
Nog iig een lange week te gaan dus voor mij!
Maar dan zul je zien, komen natuurlijk die rot RD  ergens deze week de hoek om kijken...
Dus ik ga nog maar nergens van uit en wacht "geduldig" af

Groetjesss, Ashley.

Hoi Ashley,

Lastig he, geduldig zijn pffffff.
Ik verzin elke keer dingetjes zodat ik afleiding heb.
Zostrax ff wat boodschappen gehaald die eigenlijk nog helemaal niet nodig zijn hihi.

En wat LANG ook jou cyclus.
Je bent ja nog 10 dagen verder dan ik.
Hoop voor jou ok dat je super snel duidelijkheid hebt!

Mmh misschien een rode duivels dans proberen. De regendans veroorzaakt regen, dus misschien nu duivels? hihi
Tjongejongejongejongejonge wat ben je er veel mee bezig he (ik tenminste wel)

Nou eerst maar weer de groetjes.

Doei!!

hallo,

dag 47 is bijna weer voorbij en nog steeds niets krijg wel zere borsten nu dus hoop maar dat ik snel ong ga worden. geloof er niet in dat ik zwanger ben na 2 negatieve testen!
vandaag ook maar begonnen met monnikspeper te nemen!

ik ben benieuwd alles om maar een beetje regelmaat te krijgen!!hihi
wat zouden jullie doen deze week nog een keer testen of gewoon afwachten!!maak me zelf zo langzaam aan helemaal gek!zou het dan toch raak zijn nee kan niet heb al 2 negatieve testen en zo gaat het heel dedag in mijn hoofd!!

en laat ik nu ook nog eens met baby's werken op dagverblijf!hihihi

sorry hoor moest het ff kwijt

liefs petra

Hoi Petra

Tja we zitten in hetzelfde schuitje he!
Ik heb nu ook 2 negatieve testen maar voel echt helemaal niks meer, ga nu maar wachten en NIET meer testen (maak mezelf toch alleen maar gek!)
Ik heb het gisteren trouwens tegen mn zus (verloskundige) gezegd, dit luchtte echt op!

Nou meid hou vol, er komt een eind aan deze cyclus hoor!!!

Liefs Jessy

Wat herkenbaar, jullie verhalen. Ik zit inmiddels op dag 42. Als er woensdag nog geen RD's zijn, ga ik de HA bellen.
Sterkte meiden!
zaz

We zijn helaas al met een hele club meiden he.
Was leuker geweest als we 1 voor 1 afvielen door een zwangerschap of rode duiveltjes.
Hier ook nog steeds niets. Voelt ook niet alsof ik ongi ga worden vandaag.
Heb toch nog maar ff voor de zekerheid een testje meegenomen.
Die wil ik woensdag gaan doen als ik mezelf in bedwang hou.
En dan vrijdag nog ff bloedprikken.
Moest van de gyn. nou ik ben VOOR !!

Sinds vanmiddag wel enorm moe  maar goed dat kan natuurlijk heel best van dat GEDOE rond mn cyclus komen.

Wat een geluk dat er zoiets als een forum bestaat! Kan je in ieder geval je "ei" kwijt, bevrucht of niet !!!

Groetjes mamaloe

Terug
Bovenaan