Wachten op je NOD en al ruimschoots boven de 30 dagen uitkomen...

Hallo!

Ben ik weer, zit nu op dag 51!!!!! Ik baal als een stekker, ik denk dat ik een ei heb overgeslagen!! Nu ik dit net zit te typen kreeg ik een steek in mn buik, zo ongeveer bij mn eierstokken, dus denk dat ik net een ei heb gehad!

Toedeloe, ik ga even aan de slag nu mijn vriend nog thuis is!!

Okay, nu ben ik het eigenlijk wel zat, niks zo raar als een vrouwenlichaam!!

Misschien herkennen meerdere meiden deze kwaaltjes?

*Misselijk na elke maaltijd
*hoofdpijn
*veel afscheiding, soms ook geel
*nu ineens pijnlijke borsten
*af en toe duizelig
*moe

je zou zo kunnen denken, goh, misschien ben je zwanger, maar als ik de testen moet geloven is dat het niet!! Ik wil de wel de ha bellen, maar ja wat kan hij doen?

Groetjes

De natuur zijn gang laten gaan... makkelijker gezegd dan gedaan.

Zondagnacht werd ik wakker door heftige krampen. Ja, dacht ik, ongesteld! Maar inmiddels is het donderdag en nog niets te zien. Wel heel licht roze gezien bij het afvegen, maar dat tel ik niet. M'n lichaam geeft geen enkel symptoom aan van een zwangerschap (voel me gewoon leeg). Dit is ook de reden dat ik niet wil testen.
Ik weet dat ik er niets aan kan doen, maar toch houdt het me bezig (net als velen, merk ik).
Het leven is tegenstrijdig: als je niet ongesteld wilt worden, word je het en als je het wel wilt, komt het niet. Grrr.
We gaan maar weer gewoon aan de slag vanavond ;)
Een mens moet toch een hobby hebben?

Succes aan jullie allen!

hihi, ik moest een beetje lachen toen ik jullie stukjes las. Ik zit in hetzelfde schuitje. Zit nu op dag 57, heb nog nooit zo’n lange cyclus gehad...

Sinds 4 dagen is m’n temperatuur omhoog gegaan, vanochtend zelfs 0.4 hoger dus volgens mij is de eisprong geweest! sjonge jonge, nu ik dit typ spring ik bijna een gat in de lucht, we moesten er ook zo lang op wachten. Elke ochtend maar weer die temperatuur laag, maar daar is nu dus verandering in gekomen.
Sinds 2 dagen heb ik het vermoeden dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn want m’n borsten zijn erg gespannen, zelfs al wat gegroeid en tepels doen erg pijn (!). In combinatie met hoofdpijn en temperatuurverhoging doet dit me erg veel denken aan m’n vorige zwangerschap.

Alleen 1 ding waar ik mee zit: kun je al wel zo snel na de eisprong zwangerschapssymptomen voelen? Mijn moeder zei dat ze het altijd na 2 dagen al wist, dus... ach, nog even afwachten. Ik ga op valantijnsdag maar even testen :).

groetjes, peterselie

Hoi experts lange cyclusvrouwen,
Een een vraagje. Is het zo dat je ongeveer 14 dagen voor je nod een eisprong hebt? Ik ben benieuwd wanneer mijn eisprong zou kunnen zijn bij een cyclus van ongeveer 40 dagen....
Iemand enig idee?  
groetjes lies

Hoi Liesje,

Ik ben niet echt een superexpert, maar vandaag dag 58 dus ik kan wel aardig meepraten zo langzamerhand :).

Bij iedere vrouw is het aantal dagen tussen de eisprong en NOD verschillend. Gemiddeld genomen heb je inderdaad de eisprong 14 dagen voor je NOD, maar bij mij bijvoorbeeld is dat 10 dagen. Ik heb dus een vrij late eisprong, daar ben ik achtergekomen door te temperaturen.

Bij een cyclus van 40 dagen is de eisprong dus om en nabij dag 26, maar dit verschilt per vrouw. Heb je altijd een cyclus van 40 dagen?

suc6 d’rmee :)

groetjes, peterselie

hoi liesje,

ik heb ook steeds een cyclus waar maar geen eind aan komt.
om een beetje te weten wanneer we wat kunnen verwachten, laat ik het uitrekenen op 9maanden.com. natuurlijk geen garantie dat het klopt, maar wel handig heb je tenminsten een beetje houvast. ze geven dan de vruchtbareperiode aan en de NOD.
ik zit nu op dag 41. ga morgen maar eens testen. ik ben steeds een beetje misselijk. (of het is weer een virusje).

succes allemaal!

groetjes Wendy

Terug
Bovenaan