Wachten op je NOD en al ruimschoots boven de 30 dagen uitkomen...

Hoi,

Mijn cyclussen duren meestal 42 weken. Ik had 14 december mijn eerste dag van mijn laatste ongi.

Ik zit nu in week 43. Had vorige week donderdag ongi moeten worden..nu dus 5 dagen overtijd. Gisteren een test gedaan en NEGATIEF...
Mijn borsten zijn de laatste dagen wel erg gevoelig, pijnlijk. Ik reageer soms chaggie naar mijn vriend. Heb niet echt het gevoel dat ik al ongi moet worden. Wel een vreemd gevoel in de buik. Sinds vanmiddag een beetje een rose schijn in het slijm... wordt ik dan toch ongi???.... Ik word er gek van.

groetjes Kindje79

Mijn laatste 2 cyclussen waren 42 en 43 dagen, daarvoor ook wel zoiets, maar dat weet ik niet meer. (nog niet zo lang gestopt met de pil).
Deze maand onze eerste ronde in gegaan. Ik ben nu bij dag 7 en ik hoop dat we gewoon alle geluk hebben! toch iritant om te bedenken dat als het deze maand niet lukt ik pas 5 maart nod heb en de volgende kans om zwanger te worden pas rond 20 maart ligt! Dat lijkt echt nog een eeeeeeuwigheid!!!

Nou, meiden met een lange cylus: Hopen dat we niet veel rondes nodig hebben!!!
Sterkte allemaal met wachten, klussen, testen, hopen enz..

Groetjes Lies

Toch fijn om te lezen dat we met meerderen zijn. Ik zit op dag 43 en nog geen tekenen van rode duiveltjes. Zit me nu af te vragen of je ook een ongi kunt overslaan?!? Weet een van jullie dat? Ik zit eraan te denken om morgenochtend de huisarts maar even te bellen. Mijn laatste cyclus was 29 dagen. Dat was de eerste nadat ik gestopt ben met de pil. Maar als ik jullie verhalen lees, valt het bij mij nog mee. Misschien toch nog maar even gewoon afwachten. Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar merk toch dat het behoorlijk slopend is. Op de achtergrond zit het steeds in je hoofd (wel, niet, waarom niet ongesteld, enz...).
Meiden, sterkte met wachten! Ik hoop dat we snel allemaal duidelijkheid zullen krijgen.
zaz

Ook hier nog niets noppes nada
Weer een dagje erbij, zit nu op dag 51! en alles is hier nog hetzelfde.
Suc6 met verder afwachten dames ...

Groetjesss, Ashley.

De stand op 31-01-2007 is.............

51-41

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH

quote: ashley3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-01-2007 14:59:32'));

Kijk, zo voel ik me precies!!!  

* lig in een deuk hier *

Tja je moet toch ergens iets positiefs van maken als die tests het niet doen.

Terug
Bovenaan