Wachten op nod (mei)

Ik heb sinds vannacht af en toe roze afscheiding bij het afvegen. Beetje balen, maar op naar de volgende ronde. 
Goed zo Lou dat je even een dagje voor jezelf genomen hebt. 
Ik heb er geen ervaring mee BenB, maar ik heb wel eens gehoord dat een ovulatietest positief wordt als je zwanger bent. Succes!

Hi mttm,
zo begon het bij mij ook, echt ff een shit momentje hè ... Nja hopelijk hebben we de volgende ronde meer geluk ??.
@benb nee ik heb hier ook geen ervaring mee.. misschien morgen opnieuw een z test uitvoeren? ?? duim voor je!
truste, lou!

Ah balen mttm hoop voor je dat het een inesteling is en geen menstruatie! 
Benb ik heb ook vaker gehoord dat een positieve ovulatie test een zwangerschap kan betekenen ben voor je aan het duimen??Ik heb maar een zwangerschapstest liggen maar een lading ovulatie testen heb nu de nijging om daar een van te doen hihi
vandaag is nod maar nog geen menstruatie nog steeds pijnlijke borsten. Ik heb onregelmatige cyclussen maar dankzij ovulatie testen weet ik dat ik altijd eeb luteale fase heb van maar 11 dagen. Dus ja vraag me af of het niet beter is om te wachten tot zaterdag. Wat zouden jullie doen?  

[quote quote=10206755]Ik zit 2 dagen voor NOD en mijn zwangerschapstesten zijn negatief. Heb gehoord dat een positieve ovulatietest KAN duiden op een zwangerschap. Van de week geen streepje te zien op de ovulatietest en nu super positief. Zou ik dan binnenkort toch een positieve zwangerschapstest in handen hebben? Iemand ervaring?[/quote]
Ik teste maandag ook negatief met een zwangerschapstest maar heb er nu nog maar een over dus dacht probeer net als jou een ovulatie test en ja hoor die was ook positief! Denk dat ik morgen ochtend maar voor het echt ga testen oh wat spannend! Ga jij morgen ook testen?

Spannend Ierr en BenB!! Klinkt goed hoor! En mttm, een beetje bloedverlies is niet erg he, kan vanalles zijn! Pas als het echt doorbreekt is de volgende ronde ook aangebroken. Ik blijf duimen voor je!

Wat lief dat jullie hopen op een innesteling. Zou zeker mooi zijn, maar ik herken dit wel een beetje. Ik heb dat nog eens gehad. 1 dag alleen bij het afvegen roze. 2 dagen helemaal niets en toen brak het door. Dus ik ga toch van een menstruatie uit, met een heel klein beetje hoop. 
BenB en Ier ik ben benieuwd naar jullie testen morgen??

Oh ik kan het niet geloven net getest en ja hoor positief!!!! Wel heel pril nog de indicator geeft aan zwanger 1-2 weken maar hij is positief WoW. Benb heel benieuwd of jij na een positieve ovulatie test ook positief gaat testen. Succes nog voor dames die nog op het wachtbankje zitten!

Terug
Bovenaan