Wachten op nod (mei)

Succes meid ?????? ik ben ook met Hemelvaart en de dag erna vrij! Zou mooi zijn wanneer we beide positief testen ?
fijne avond!

Ik wil nog tot vrijdag wachten met testen, maar wat duren de dagen nu lang.
Ik denk eigenlijk dat het gewoon een menstruatie wordt. De symptomen die ik had, beginnen langzaam weg te gaan. Aangezien ik al langer bezig ben, herkende ik veel dingenook wel van voorgaande maanden. 
Mijn tepels doen nu alleen enorm pijn als ik eraan kom. Maarja, ik weet niet of dat iets zegt. Ik kan me niet herinneren dat ze al eens zo pijn deden, maar is toch altijd moeilijk te vergelijken. Nog een paar dagen wachten...
Voor jullie ook heel veel succes. Ik duimvoor allemaal positieve testen.

Ik heb zaterdag mn NOD (1 juni). Sterkte met wachten met testen allemaal! Ik wacht tot zaterdag. Als mn temp dan nog hoog is waag ik een test.

Lieve meiden, ik ben vanochtend helaas ongesteld geworden! Balen... mja hopelijk de volgende ronde meer geluk! Ik duim voor jullie!
liefs lou

Ahhh nee Lou wat zuur :-( hoeveel dagen was je over je nod heen? Ik heb me verekend ik dacht dat vandaag me nod was maar dat is morgen ? dus twijfel of ik niet tot zaterdag moet wachten. Heb ook nog steeds pijnlijke borsten maar heb ook menstruatie achtige krampen dus zou morgen zo maar ongesteld kunnen worden. 
@mttm wanneer is jou nod dat je wacht tot vrijdag?

Balen Lou, doe maar even een verwendagje voor jezelf. Ik hoop voor je dat je het los kunt laten en de volgende ronde weer open opnieuw kunt beginnen. 
Ier, ik heb een beetje hetzelfde als jij. Mijn borsten zijn nog best gevoelig en ik heb een raar gevoel in mijn onderbuik. Beetje zeurend. Toen ik in mijn tienerjaren ongesteld werd, had ik altijd zo een gevoel voordat ik ongesteld ging worden. Daarna heb ik dat niet meer gehad. 
Wat wel opvallend is dat ik bijna geen afscheiding heb. Normaal heb ik een heel waterige afscheiding vlak voor mijn nod. 
Mijn nod is met een cyclus van 28 dagen aanstaande vrijdag. Helaas is mijn cyclus niet regelmatig de laatste maanden. Maar ik wil vrijdag testen omdat ik zaterdag een feestje heb.
Ik ga duimen dat je een positieve test krijgt. 

Ik zit 2 dagen voor NOD en mijn zwangerschapstesten zijn negatief. Heb gehoord dat een positieve ovulatietest KAN duiden op een zwangerschap. Van de week geen streepje te zien op de ovulatietest en nu super positief. Zou ik dan binnenkort toch een positieve zwangerschapstest in handen hebben? Iemand ervaring?

Hi meiden,
ja ik kan het wel loslaten, gisteren lekker de hele dag op de bank genetflixed ?.. Vandaag aan het werk en na vandaag lang weekend dus dat scheelt ook weer. Op na de volgende ronde, nieuwe ronde nieuwe kansen moeten we maar denken hè !! Ik duim voor jullie, ben erg benieuwd ..
liefs lou

Terug
Bovenaan