Wachten op Nod na ronde 6

Ik ben ok erg benieuwd deze ronde. Kon vanochtend ook niets eten, alleen wat fruit. Mijn lunch kreeg ik wel gelukkig weg.

wat raar dat je temperatuur zo vroeg al daalt R1988, zal vast nog niet dat je ongesteld wordt maar je weet maar nooit.

Balen K5 dat je temperatuur gedaald is en dat je vriend zoveel van huis is, maar het hoeft maar een keer raak te zijn ;)

he wat jammer Christa ook al bij jou :(

wat is jullie temperatuur gemiddeld? Ik vind het zo lastig met meten, weet niet goed wat standaard is.


<p style="text-align: left;"></p>
 
Mijn temperatuur is altijd aan de hoge kant. Net na menstruatie 37.0 gemiddeld en na eisprong 37.2-37.4

Maar dat is voor iedereen echt anders!



Gekke gedachten misschien hoor.

Maar soms dan denk ik echt... wat zonde om het een jaar te proberen. K doe vanalles met mijn lichaam om het goed te krijgen zoals temperatuur, acupunctuur etc.

Wat nou als het aan mijn vriend ligt... Zo zonde van het jaar als daarna blijkt dat hij niet zulke snelle zwemmers heeft. Zonde van de tijd, dan kunnen we ons daarop focussen.

Nja is niet anders. Haha.
 
Mijne ligt tussen de 36,6 - 36,8 wel grappig om te zien hoe verschillend dat per persoon is.

ja ik vind het ook jammer en zonde dat ze niet eerder willen kijken of we beide vruchtbaar zijn, anders gooi je zo een jaar weg, maar je vriend kan ook naar een acupunctist gaan!
 
Terug
Bovenaan