Wachten op Nod na ronde 6

Ik heb al 3x gedacht zwanger te zijn, dat was totaal niet zo. Dus nu hou ik me rustig haha. Merk eerlijk gezegd ook niks.



We gaan t proberen K5.. Word ook gek van negatieven testen en weer teleurstellingen. Zijn bijna 1 jaar bezig voor nummer 2..
 
Dat is inderdaad erg rot dat je lichaam je zo voor de gek kan houden Dani! Heb ik de vorige twee rondes ook echt last van gehad, wist het bijna zeker en was zelfs overtijd, maar zodra ik ging testen waren ze negatief.

deze ronde is erg raar gegaan bij mij, het lijkt erop dat ik twee eisprongen heb gehad, zowel links als rechts, ik heb aan beide kanten ook echt pijn gevoeld. De afgelopen dagen slaap ik heel slecht, mijn borsten zijn voller, mijn tepels lijken groter en heb vooral 's nachts pijn aan mijn rechterkant van mijn buik. Twee avonden geleden had ik een druppeltje bloed en nu niets meer te bekennen, kon niet mijn ongesteldheid zijn omdat dat gebeurde op dag 17 en gister vond ik ineens mijn koffie niet meer zo lekker.
 
Wat spannend svlok en ben heel benieuwd.  De symptomen zijn inderdaad wel gek.

Mijn temperatuur is ineens gezakt van 37.3 naar 36.8 als ik ongesteld zou worden zakr hij ook.. maar niet zo drastisch.   Even morgen afwachten.

Gisteren erg last van mijn buik en dat kiep Door naar mijn boven benen.. heel gek was dat..

Ik ben benieuwd naar mijn temperatuur morgen.. of dat ik ongesteld fa worden (is overigens wel te vroeg) een week..
 
RB ? Roweenieb? Denk ik. Ik was al aan het zoeken of je nog ergens had gereageerd na je huisartsenbezoek. Spannend! Weet je al wanneer je moet?
 
Oh spannend allemaal. Sommige symptomen klinkt zo zwanger! Maar je lichaam kan je ook voor de gek houden. Ik duim!



@R1: een week voor je menstruatie kan een daling ook innesteling zijn! Als ie nu weer gaat stijgen.

Hier nog geen rode duivels op mijn NOD maar wel een temperatuur daling van 0.2

Denk dat het eraankomt al voel ik nog niets.
 
K5 ik ben heel benieuwd naar morgen dan.  Het is wel een flinke daling..

Verwacht er niet teveel van. Heb wel stiekem een beetjr hoop..
 
Ja wel een flinke daling daarom denk ik dat het eraan komt. Van mij mag het dan nu wel komen, dan kan ik weer met de volgende ronde verder.

Wel moelijk want mijn vriend is aankomende tijd veel in het buitenland voor zijn werk..... balen!



Goed zo, hoop doet leven!
 
K5 voor jou een flinke daling?

Wel balen inderdaad dar je vriend dan veel weg is. Maakt hwt ee niet makkelijker op..

Ik ben benieuwd of hij morgen verder zakt of juist stijgt. Heb dit nog niet eerder gehad.

 
Terug
Bovenaan