Wachten op Nod na ronde 6

Ik ben 23 en mijn vriend is 26. 1 miskraam gehad vorig jaar, dat was vab mijn ex. Sinds september zijn we soort van bezig. Wil me er niet te veel op focussen maar dat gaat allemaal vanzelf. Op naar ronde 7, volgende week een afspraak voor de acupuntuur.



Voor de dames die een miskraam hebben gehad; hebben jullie ook zoveel pijn op de 1e/2e dag van je menstruatie, dat Aleve feminax niet eens werkt?
 
Ik heb helemaal geen buikpijn.. klein beetje maar.. heb je veel bloed verlies met menstruatie?

Ik ben benieuwd naar je eerste afspraak Christaa.
 
@R1988 de 1e dag wel veel. 2e dag iets minder. En dan 3e en 4e dag paar druppeltjes dan is het alweer voorbij. Het valt me de laatste maanden namelijk wel op dat ik echt zo een buikpijn heb voor/tijdens de menstruatie. Op een schaal van 1 tot 100 is het wel boven de 100. Ik moet gewoon in een foetushouding liggen of op me hurken gaan zodat de pijn iets minder word..
 
Oke dat is niet goed. Dat zal de acupunctuur ook aangeven en aan gaan werken met de naaldjes.

Heftig hoor!  Ik ben het 4 dagen en zelfs de 1e dag is het niet veel.
 
Wat heftig Christa. Ik heb het ook vrij hevig maar bij mij komt het wss door de endometriose en het bloeden door de vleesboom.

Heb je na de miskraam nog een keertje controle gehad?
 
Bij  mij is een uur geleden de buikpijn gekomen... Nog geen rode duivels maar verwacht ze elk moment. Grgrr balen!
 
Hallo dames.

Wat jammer chrissstaa dat je zo ongesteld bent geworden Hoop dat je volgende ronde zeker goed komt

k5 wat vervelend van de vleesboom en de endometriose zit daar ook een betaalde tijd aan gebonden dat het over gaat? ik ben er niet zo heel erg bekend mee namelijk.

svlok en prissiee en R1988 ik hoop het  voor jullie ook ik zie en lees dat jullie veel tempraturen . Ik zelf wil het ook wel maar ik vergeet het vaak te doen en met tempraturen van de eisprong en de menstruatie ben ik ook niet zo bekend mee of snap het niet als je bijvoorbeeld bevrucht bent of je eisprong hebt is het dan laag of hoog?

Liefss

Hoe voelen jullie je allemaal dan?

Ik ben namelijk erg moe en misselijk en duf en last van de borsten en anders maar ik wacht het gewoon af kan van alles zijn.

 
Terug
Bovenaan