Wachten op Nod na ronde 6

Zo ik ben weer terug in Nederland, zit nog een beetje in het ritme van Dubai, daar is het nu 09:19 uur.
R1988, de steekjes klinken heel bekend daar heb ik ook last van. Op de hoeveelste dag zit jij van je cyclus?

Ik heb deze ronde echt twee duidelijke dalingen gehad op dag 11 (36,4) en dag 14 (36). Daarna steeg hij in twee dagen naar 36,8, daalde op dag 17 naar 36,7 en dag 18 naar 36,6 en is sinds dag 18 weer gestegen naar 36,8 en nu twee dagen 36,9. Op het einde van dag 17 had in een veegje bloed, eigenlijk meer rosé achtig en toen had ik ook twee dagen een daling.

K5, jeetje wat heftig zeg! Heb je daar elke menstruatie last van?! En al ongesteld?

Christa, ben benieuwd wat je van acupunctuur vindt! Ik wil misschien het ook proberen als het deze ronde niet gelukt is. Jeetje wat heftig de pijn, hoeveel dagen voor je nod heb je er last van?

RB, je temperatuur gaat tijdens een eisprong omlaag en stijgt daarna weer, bij de innesteling heb je weer een lichte daling en daarna blijft je temperatuur hoog. Als je ongesteld wordt of zelfs nog voor je nod kan je temperatuur alweer dalen als je niet zwanger bent, ben je wel zwanger dan blijft je temperatuur hoog.
 
Svlok ik zit op mijn 22e dag van mijn cyclus.  Mijn temperatuur is nu 37.0. Ik ben benieuwd wat hij de komende dagen gaat doen. Het wisselt nog wel een beetje.. gisteren 37.2.

Ik voel mij verder wel goed eigenlijk. . Behalve die steekjes nu nog niet zoveel klachten.. op welke dag zit jij Svlok?

Jullie?

K5 hoe is je temperatuur vandaag? Spannend!
 
Jullie temperatuur ziet er goed uit hoor. Duimen, nog een paar dagen voor jullie!

Fijn dat je weer terug bent Svlok. Fijn gehad?

Mijn temperatuur was vanmorgen 0.1 gezakt. Geen ongesteldheid nog. Wel de buikpijn. Afwachten vandaag.

Endometriose gaat niet over. Kan alleen in toom worden gehouden door de pil of een zwangerschap. Dus hopelijk snel zwanger, daarna weer snel aan de anticonceptie!

Vleesboom doen ze nu nog niets aan, zit niet op een plek wat de zwangerschap kan belemmeren. We geeft het meer bloedverlies.

Ik heb er dus elke menstruatie last van en hoe langer ik gestopt ben, hoe heftiger de menstruatiepijn wordt helaas.



Maar ik hou moed! Snel zwanger zou het fijnste zijn in alle wegen
 
Ja het blijft spannend K5.

Wel heftig zeg! Zulke menstruaties.. endometriose kan je dat niet ook dmv voeding verminderen?

Heel vervelend!  Hopelijk ben je snel zwanger!

Jij ook fijne zondag!
 
Ik zit nu op dag 21, dus we lopen bijna gelijk! Wanneer ga jij testen R1988?

K5, ik heb zeker genoten, alleen is het hier ik verhouding erg koud. Jeetje, hoop inderdaad dat het snel raak is!

Tot nu toe doet mijn temperatuur precies wat ie moet doen, dus ben erg benieuwd hoe dit verder gaat!

Jullie ook een fijne zondag
 
Ik test pas paar dagen overtijd. Zodat ik zeker weet dat ik niet alsnog ongesteld word. Als hij positief os dan bloedtest erachter aan..  we zitten zeer dicht bij elkaar! ! Hihi.. nog even afwachten.  Ben wel ook bang voor de teleurstelling. ..
 
Terug
Bovenaan