Wachten op Nod na ronde 6

Aaaaah gefeliciteerd Prissie! Wat leuk zeg, helemaal als je het zelf niet had verwacht.

Inderdaad K5 wanneer ga je testen?

RB, daar hoef je helemaal geen sorry voor te zeggen, daar is toch dit forum voor ;) Ik voel me ook regelmatig onzeker en wil van alles weten.

Zoals vandaag word ik helemaal gek van de pijn aan mijn rechterkant en heb ik last van lichte misselijkheid.

R1988, ik hou voor het testen 14 dagen na mijn eisprong aan, ook had ik op dag 17 innestelingsbloed dus ik kan donderdag testen. Eigenlijk had ik al een test gedaan, maar die was ongeldig, dus morgen en nieuwe halen en als ik echt niet kan wachten test ik dinsdagochtend.
 
Spannend he. Ik voel het zelfs met jullie mee.

ik ben het nog niet geworden nee.

Maar ik denk dat ik later mijn ei heb gehad. Gezien mijn temperatuur. Ik wacht mijn temperatuur van morgen af en dan beslis ik om te testen. Borsten beginnen iets gevoelig te worden en heb net 2 uur geslapen uit het niets.
 
Slok spannend!  Ik kan dat niet zo'n vroege test..  ik ben al zo vaak teleurgesteld  .

Spannend K5.. ik zou ook temperatuur van morgen af wachten..
 
Wanneer heb je je eisprong gehad K5?

R1988, dan kan je beter wachten :) ik test op zich niet zo snel, maar deze ronde voelt alles anders en die steken zijn nieuw.
 
Ik weet het helaas niet precies wanneer ik het gehad heb. Normaal voel ik het maar deze maand niet. Temperatuur was ook beetje onduidelijk. Dus ja.... afwachten! Ik verwacht dat ie geweest is tussen zondag 19 en dinsdag 21..

ik kan ook nooit zo goed wachten hahaha. Donderdag early test gedaan en negatief.
 
Thanks Svlok!!!

K5 mijn eisprong was de 19e en had vandaag een positieve early test! Ik duim voor jullie allemaal meiden.....
 
Terug
Bovenaan