Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Aaaaah gefeliciteerd Prissie! Wat leuk zeg, helemaal als je het zelf niet had verwacht.
Inderdaad K5 wanneer ga je testen?
RB, daar hoef je helemaal geen sorry voor te zeggen, daar is toch dit forum voor Ik voel me ook regelmatig onzeker en wil van alles weten.
Zoals vandaag word ik helemaal gek van de pijn aan mijn rechterkant en heb ik last van lichte misselijkheid.
R1988, ik hou voor het testen 14 dagen na mijn eisprong aan, ook had ik op dag 17 innestelingsbloed dus ik kan donderdag testen. Eigenlijk had ik al een test gedaan, maar die was ongeldig, dus morgen en nieuwe halen en als ik echt niet kan wachten test ik dinsdagochtend.
Maar ik denk dat ik later mijn ei heb gehad. Gezien mijn temperatuur. Ik wacht mijn temperatuur van morgen af en dan beslis ik om te testen. Borsten beginnen iets gevoelig te worden en heb net 2 uur geslapen uit het niets.
Ik weet het helaas niet precies wanneer ik het gehad heb. Normaal voel ik het maar deze maand niet. Temperatuur was ook beetje onduidelijk. Dus ja.... afwachten! Ik verwacht dat ie geweest is tussen zondag 19 en dinsdag 21..
ik kan ook nooit zo goed wachten hahaha. Donderdag early test gedaan en negatief.