Wachten op Nod na ronde 6

K5 Dank je wel!

R1988 Tuurlijk duim ik! Voor iedereen op dit forum. Ik voel me ook best schuldig dat ik niet actief was maar wilde mezelf niet gek maken en weer teleurstellen en misschien hoort het ook wel een beetje bij de symptomen geen idee! Oh ja had btw ook erg veel hoofdpijn en dan tegen migraine aan de hele tijd en bijna elke dag... Kan het nog niet echt geloven!!!!
 
Schuldig voelen hoeft toch helemaal niet. Lekker met jezelf bezig zijn! Dat is het allerbelangrijkste.

Ik weet nog niet.. misschien morgen, misschien niet! Kijken hoe het gaat lopen. Misschien komt straks gewoon mijn menstruatie.
 
Prisssiee: van harte gefeliciteeerdd! Wat fijn voor je zeg dit geweldige nieuws heel blij voor je!

Nu de rest van de dames nog!☺ gun het jullie van harte. dankjewel voor het uitleggen van de tempraturen en het andere van de vleesboom en het endmetriose.

dames sorry dat ik zovaak me verhaal vertelde op het forum en zovaak zei wat mijn symptomen waren maar ik voel me zo onzeker over de symptomen ik heb rare dingen maar ik weet niet wat het is en zal heel blij zijn voor het uitslag bij de arts tot nu toe nog niks gehoord.  Ik duim allemaal voor jullie! Heel hard op positieve nieuws.

Liefs
 
Terug
Bovenaan