Wachten op NOD, wie nog meer?

Jeetje! Nooit gedacht dat ik het wachten zoooo spannend zou vinden! Duurt me echt te lang! Ik had afgelopen donderdag een follikel van 22... Dus ergens dit weekend een eisprong gehad! Vrijdag terug om bloed te prikken zodat het zeker is.. Maar ik voel gewoon dat ik een goeie eisprong heb gehad! Vraag is alleen... Is ie bevrucht... Ik hoop ergens gewoon dat ik allerlei symptomen ga krijgen nu want ik ben zo benieuwd! Wachten duurt lang! Iemand zin om mee te kletsen?

Hoi Renate’ ik zit nu 6 dagen voor mijn NOD maar de stress is hier ook echt niet te houden.
Ik heb er net een kruidvat 2v5 tegen aan gegooid’ maar helaas omowit.
Mijn HCG kan natuurlijk ook nog gewoon laag zijn’ of er zit niks maar het maakt me wel heel onzeker’ na 2 miskramen kort na elkaar te hebben gehad.

Ik heb nu mijn ms dus wij gaan ronde 2 in. Maar dat "geduldig" wachten herken ik haha. Het blijft lastig, ik heb nu even rust , maar zodra de ovulatie eraan komt word het toch weer spannend. Succes !

Jaa! Super spannend, vandaag alvast 2 testen gekocht maar ik moet toch echt nog wachten tot eind volgende week!!! Haha!!

Hoi dames,
Ik had afgelopen maandag een positieve ovulatie test en ook erg veel pijn gehad dus maandag of dinsdag mijn eisprong gehad.
Ik wacht "geduldig" met jullie mee ?

Terug
Bovenaan