Wachten op NOD, wie nog meer?

Hoi hoi!
jeetje wat spannend allemaal!!! Ook ik ben aan het wachten. Ik zit nu op dag 26 en mijn dagen wisselen nog wel eens. Hoeveel dagen ik dus moet wachten weet ik niet precies. 
Maar ik heb wel het gevoel dat ik ongesteld ga worden...dus ik hoop op dit moment niet te veel

succes allemaal!!!!

Spannend allemaal dames.
Ja Renatte ik heb zelfs 2 miskramen gehad, 1 vorig jaar oktober en 1 april ergens. Ik ben er wel goed overheen gekomen hoor en sta erg positief ingesteld. Ik hou jullie op de hoogte

Het is wel fijn op met meerdere te zijn die een spannende week hebben. Ja eamnt met wie ga je er thuis over praten. Mn vriendinnen weten niet eens dat ik bezig ben. 

Hier precies zo’ wij zitten nu in de 3e ronde’ maar als mijn vriendinnen of familie het weten dan zouden ze continue vragen (en is het al gelukt) en dan heb ik nog meer stress. Hier zit iedereen in hetzelfde schuitje dus vind dit ook een geweldig topic.

Het is ook fijn om aan iemand te vragen: hebben jullie dat ook????
ik heb inderdaad ook nog geen zin in vragende familie om me heen. Voor mij is dit trouwens poging 4 voor ons eerste kindje

Ik heb 2 miskramen kort na elkaar gehad’ op het moment dat ik zwanger was al direct mijn familie en vriendenkring op de hoogte gebracht’ maar toen ik een miskraam had moest ik ze ook op de hoogte brengen. Dat was best confronterend en vooral pijnlijk. Als het nu positief is’ houden mijn man en ik het denk ik toch de 1ste 12 weken stil. En hoeft niemand te weten van onze kinderwens alleen hier. Dus ik vind het heel prettig om mijn hart te luchten. En symptomen vergelijkingen is ook wel fijn. Ik zit nu erg in spanning’ maar ik wil ook niet steeds mijn man lastig vallen (halve dagen) zodra die van zijn werk kom mijn nieuwe symptoom voorleggen hihi.

Ik ben bang dat hier de rode duivels toch door gaan breken ?. Net met afvegen roze verlies.. nog geen buikpijn ofzo.. ben heeeel benieuwd.. maar gok nieuwe ronde..

Dat is balen Chantal’ hoop voor je dat je de rode duiveltjes volgende maand wegblijven en je een dikke knaltest in in de handen hebt. Blijft steeds een teleurstelling’ hoe dichter ik bij mijn NOD kom hoe angstiger ik word. Nu 4 dagen voor NOD en ook 2 witte tests gehad had nog een hele voorraad liggen. (K2v5 en action early) maar misschien niet zo’n goede zet geweest heb nu nog meer stress.

Terug
Bovenaan