Wachten op NOD, wie nog meer?

Ik heb nog testen in huis liggen maar test pas echt als ik over tijd ben. Maandag ofzo.. ik verwacht vrijdag de rooie duiveltjes.. heb ook echt geen idee of het deze maand wat word de ja of de nee.. eerlijk gezegd denk ik dat ik gewoon ongesteld word. We gaan het zien.. eerst deze klote nachtdiensten maar weer eens door komen...

Iemand van jullie wel eens gehad (gedacht) dat je de innesteling voelde? Voor degene die al eens zwanger zijn geweest? Ik ben pas 4 dagen na eisprong.. Maar heb van die hele rare 'krampjes' ter hoogte van mijn eierstokken. Ook heel veel afscheiding.. Maar ik durf niet te hopen! Oh ik wil er helemaal niet zo mee bezig zijn, maar mijn hoofd!!!!!! 

Spannend Chantal, hoop toch echt op goed nieuws voor je.
Renatte, mijn mijn laatste zwangerschap (helaas geeindigd in een ma) heb ik mijn eisprong gevoeld en de hele weg die het eitje af heeft gelegd, de innesteling niet speciaal maar ik voelde het dus vanaf mijn eisprong tot de positieve test. Heel bijzonder. De keer ervoor heb ik op de dag van innesteling (weet niet na hoeveel dagen dat was maar ongeveer 5/6) ook krampjes gehad die af en aan gingen. Bij mijn andere zwangerschappen nooit wat gevoeld, heel verschillend dus.
Dus je weet nooit, hoop het wel voor je ?.
Deze ronde heb ik weer heel erg mijn eisprong gevoeld en nog steeds voel ik vanalles aan krampjes ed, maandag was mijn eisprong. Vind het heel spannend deze maand?

Oh spannend @Dns! Dan zijn we ongeveer tegelijk! Ik duim mee voor je! 
Wat naar dat je je die miskraam hebt gehad, hopelijk nu meer geluk! Hou me op de hoogte! 
En Chantal, hopelijk heeft je gevoel het mis!

Hoi dames 
Ik meld me hier ook zit 6 dagen voor mn NOD
Mn symptomen 
-gezwollen borsten vooral tegen de avond knallen ze zowat uit mn bh en zijn de anders goed zichtbaar 
- sterke reuk 
Vaag misselijk gedurende de dag.        
Ik was gek op ontbijtkoek sinds 2 dagen smaakt het zo vies alsof ik parfum in mn mond heb gespoten.
Over liefst eet ik de hele dag door broodjes pindakaas met witte vlokken.
Veel pukkeltjes in mn gezicht.
Vage hoofdpijn en soms afwezig/duizelig 
Het zegt natuurlijk nog helemaal niks maar ik weet zeker dat ik goed geklust heb tijdens mn eisprong.  Gisteren eind vd middag steken gehad in mn lies sinds een paar dagen meer witte dunne afscheiding en sinds vanmiddag is het een beetje bruinig. Ik heb niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden.
Zal het dan een innesteling zijn geweest. Heb alles steeds rechts gevoeld de eisprong de mogelijke innesteling (steekjes en pijn in mn lies)
Maarja net als jullie wordt het afwachten.                     

Ja apart is dat he’ dat heb ik ook inderdaad. Van die felle steken ter hoogte van mijn lies. Deze keer een dubbele gevoeld’ eerst een paar uur in de ochtend felle steken links en vervolgens een paar uur felle steken rechts. Dit had ik ook bij mijn zoon’ 1 van een tweeling toen had ik ook zo’n dubbele innesteling. Nu precies 5 dagen voor mijn nod en ik droom van die 2 streepjes op mijn test. Sinds de (innesteling) ook ineens erg misselijk’ en heel erg moe wel de hele dag honger maar kan het nauwelijks binnen houden. Ik hoop zo dat die rode duiveltjes wegblijven.

Voor jou dus ook heel spannend Gabrielle 
Ja inderdaad van die velle steekjes 
Ja eten ik denk er de hele dag aan maat als ik dan wat en blegh zit ik zo vol 

Terug
Bovenaan