Wachten op NOD, wie nog meer?

@Rvis dat is lang geleden! Ik zit bijna niet meer op het forum, kost mij momenteel teveel energie. 
Wauw wat een dapper moment dat je tijdelijk gestopt bent. Voelt dat al vrijheid even? Inmiddels al begonnen?
hier gaat alles goed! Ik zit sinds eind maart helemaal thuis en mijn verlof gaat 9 mei is. Ik kan je zeggen dat het nu wel zwaarder gaat worden omdat slapen gewoon echt heel kut gaat met mijn ribben. Gelukkig heb ik bekkeninstabiliteit  sinds ik niet meer werk redelijk onder controle.
@laindey hoe gaat het met jou?

Beautygirl Lijkt me best zwaar hoor al zo vroeg thuis zitten. Bij jouw zijn het nu echt al de laatste paar weken! Spannend hoor! 
MEt mij gaat het redelijk. Heel avontuur gehad de afgelopen 2 dagen omdat ik veel pijn had rechts onder in mn buik. Gelukkig is met de baby alles goed en blijk ik een lichte blinde darmonsteking en blaasontsteking te hebben. Heb hier anti biotica voor gekregen en moet zeggen dat de pijn nu al wel een stuk minder is. Morgen hebben we de geslachtsecho dus ben echt heel erg benieuwd! 

Laindey spannend, weet je inmiddels al of je een zoon of dochter krijgt? Vervelend die lichte blinde darmontsteking en blaasontsteking, gelukkig was je er optijd bij. 
Ik zal je zeggen dat ik mij niet verveeld heb. De pijn is minder geworden dus dat scheelt. Doordat mijn vriend van baan is geswitcht had hij nog 3 weken aan vrije dagen staan, dus we hebben een soort vakantie gehad samen. Donderdag officieel met verlof en stiekem ben ik ook wel blij, nog 6 weken tot de uitgerekende datum. Ben zo nieuwsgierig wanneer ze gaat komen en hoe ze is ondanks de 3D echo die we hebben laten doen.

Ik heb nod over 6 dagen.. heb er een hard hoofd in, normaal voel ik +- 12 dagen van te voren vanalles (gevoelige tepels, buikkrampen, rugpijn etc) en momenteel valt het echt heel erg mee. We blijven duimen! 

Beautygirl Ah ja als je minder pijn hebt zo is het idd wel fijn! Spannend allemaal hé! Ik zit me nu al rot te fantaseren over hoe hij (we krijgen een jongetje!) eruit gaat zien. Nog 6 weken voor jullie, tijd gaat echt Heeeeel snel! 

Laindey Aah een babyboy super leuk! Kan je lekker gaan shoppen en fantaseren hoe die eruit komt te zien. 
Ja, 6 weken morgen gaat echt enorm snel. Zal mijn buik straks wel missen, maar ik kijk er zo naar uit om met har te knuffelen en alle aandacht te geven die ze maar wil.

Beautygirl Ja dat geloof ik helemaal! Mijn buik groeit nu ookal aardig hard ? En de babykamer hebben we al besteld, we zijn nu alleen aan het kijken welke kleur groen we op de muren willen hebben. Er zijn zoveel verschillende kleuren ? Maar we hebben nog tijd zat gelukkig. 
Bij jullie wel alles al helemaal klaar?

Laindey leuk! Groen is er in vele kleuren, en super leuk voor jongens. 
Hier alleen nog wat in elkaar zittena zoals het wiegje, box en de stokke tripp Trapp. En dan nog de ledikant en wiegje opmaken en de kinderwagen opmaken.
Knuffels wassen en nog wat dekentjes wassen dan heb ik alles af. De vluchtkoffer wil ik deze week ook echt klaar hebben staan.

Terug
Bovenaan