Wachten op NOD, wie nog meer?

Rvis pff wat enorm vervelend :( Ik begrijp je gevoelens helemaal dat je t toch gaat combineren. Ik heb zo met je te doen.. 

Citrus Wat leuk! Inderdaad echt een jongensmama! 16weken alweer, gaat snel joh! Ik ben inmiddels ook alweer 8 weken. 

Laindey, vandaag toch besloten te stoppen in het ziekenhuis voor een tijdje. Het word me allemaal even te veel. Goed gesprek gehad met mijn vriend, en ga wel de acupunctuur aanhouden, maar verder even niets. Ik moet even mezelf terug vinden en mij weer focussen op dingen die ik leuk vind. Het was een moeilijke beslissing met veel tranen, maar heb vandaag het ziekenhuis gebeld dat we een pauze nemen. 

Hoi allemaal, 

Ik wilde toch graag hier iets schrijven. Ik had berekend dat met een cyclus van 30 dagen mijn NOD op 14 maart zou zijn. Flink geklust, alleen gebruikte ik ook een cd ovulatie test, en zo kwam ik er achter dat mn ei een week later was ( 6 maart positief)
Nu zou ik dus vandaag mn NOD hebben, maar ik merk nog niks. Wel heb ik een paar pukkeltjes gekregen, dus ik twijfel heel erg, verder heb ik niet echt last van kwaaltjes, alleen gisteren avond misselijk. 
Ik heb nog k2v5 liggen, dus ik ga die morgen ochtend toch maar gebruiken. Vind het wel spannend !!! 

Moontje is zeker een spannende tijd. Ik had mn ei ook de 6e en heb maandagmiddag positief getest. Ik had alleen last van een pijnlijke onderrug en verder ook geen kwaaltjes dus zonder kwaaltjes kan het ook gewoon raak zijn. Snel slapen en morgenochtend testen. Heel veel succes en we horen het!

Rvis lees nu pas je berichtje. Toch even een pauze, moeilijke keuze hoor maar als jullie je hierdoor prettiger gaan voelen dan is het alleen maar goed! Wie weet word je wel spontaan zwanger als jullie er helemaal niet meer mee bezig zijn. Je weet maar nooit ;) 

Rvis ik kijk af en toe of er iemand een berichtje heeft geplaatst. Met mij gaat het opzich goed, buiten de blaasontsteking en lichte blinde darmonsteking ? 
HOe gaat het met jou? Ben je inmiddels alweer begonnen met de iui? 

Hee, 

Mijn menstruatie is een beetje wisselend maar verwacht m eind vd week maar vorige ronde kwam die ook een week later ( heel frustrerend). We hebben echt om de dag geklust omdat ik m'n eisprong nog nooit echt goed gevangen heb met een ovu test. Maar ik voel echt nog helemaal niks dus durf niet zo goed te hopen..
Spannend... 

Terug
Bovenaan