Wachten op NOD, wie nog meer?

Wat spannend Janneke.Het kan ook te maken hebben met de innesteling. Maar misschien ben je daar alleen voorbij. Welke dag van je cyclus zit je nu?

Hoi allemaal,
Ik ben hier nieuw, heb al wel een tijdje mee zitten lezen maar nooit durven schrijven.
ik zit ook op het wachtbankje. Vandaag 6 dagen geleden mijn ovulatie gehad (getest met cb) en flink geklust. We zitten nu in ronde 4. Vorig jaar was ik 5 maanden zwanger maar we hebben helaas afscheid moeten nemen van ons kleintje, want hij was niet helemaal gezond. Heel erg verdrietig. 
Nu wil ik zo graag weer zwanger zijn. Ik vind het wachtbankje steeds moeilijker worden. Ik heb erg veel aan jullie verhalen hier! Hopelijk gaat de toekomst veel goeds brengen.

Spannend Janneke-Emma duim voor je

welkom Brittavn hopen dat je snel een positieve test hebt. 
Heeft 1 van jullie wel eens getest met een ovu test om te kijken of je zwanger bent? Zo ja hoe heeft dit uitgepakt?

liefs

Jmdh, toevallig las ik daar net over. Ik durf denk ook gewoon niet, om teleurstelling te voorkomen. Is het al volgende week vrijdag of zaterdag? 
Zwangerschapstesten liggen al in huis! 

@brittavn wat een heftig verhaal!
Spannend dan nu weer!

Nadat ik mijn miskraam had gehad, had ik nog ruim 2 weken postieve zwangerschaptesten maar ook ovulatietesten.
Kennelijk kunnen die daar op reageren. Maar zou gewoon wachten tot je een zwangerschapstest kunt doen. Je kan ook steeds te vroeg testen dan is negatief ook niet leuk?

Nee ik wil ook niet met ovu test positief testen op zwangerschap. Ik denk dat ik zelf kan testen rond 4 dec dus nog even wachten maar las net in andere topics dat ze ovu testen hadden gebruikt 1 week na eisprong maar dat lijkt mij veelste vroeg om te testen. 
Ik zou het zelf niet doen. Maar vroeg me af of er iemand ervaring mee heeft.

Het is niet dat het wachten lang duurt haha tuurlijk.. Ik was wat aan het Googlen en kwam dit tegen maar dacht vraag of een van jullie daar ervaringen mee heeft. Niet dat ik het zelf zou gaan doen ik wacht tot 4 dec als het me lukt?

Terug
Bovenaan