Wachten op NOD, wie nog meer?

@janneke-Emma Oeh spannend.. zit je al bijna bij je nod?
hier nog steeds wat last onder in de buik met veel slijm. 

Spannend weer allemaal!!
Even een vraagje, weet iemand hoe het nou precies zit? Ik zit nu op dag 16, zo rond de vruchtbare dagen dus volgens de standaard schema’s. Ik heb al twee dagen dat ik van alles voel in m’n onderbuik.(vanaf maandag dus) Eisprong zou je dus zeggen. Maar ik heb pas vandaag last van slijm. Wanneer ben je nou het vruchtbaarst? Voordat je slijm hebt, als je slijm hebt of erna?  

Hoi allemaal,
Inmiddels zitten wij in ronde 3 voor ons eerste kindje. 
Mijn cyclus is nog wat onregelmatig dus deze maand begonnen met ovulatietesten van clearblue.
Vorige week donderdag was dag 19 van mijn cyclus en had ik eindelijk een :) dus die avond en de avond erna het gezellig gemaakt ;-)
Nu is mijn vraag vanaf wanneer kan ik een zwangerschaptest doen? Sowieso wil ik tot volgende week wachten hoor maar vanaf wanneer zou een test betrouwbaar kunnen zijn?

liefs, Beccie

Hoi Beccie,
Ik heb 3 weken terug een early test gedaan een dag voor mijn  NOD. Deze was negatief en 2 dagen later, een dag na mijn NOD had ik een positieve test met CB. Deze gaf 2-3 weken aan.
Eerste echo gehad en zag een kloppend hartje.
Ik zou dus persoonlijk wachten met testen tot een dag na NOD. Als je toch graag eerder wilt testen en deze is negatief, wees dan niet erg teleurgesteld want je ziet door mijn ervaring dat het evengoed kan dat je zwanger bent.
Succes!
Groet, Lee

@BV lastig te zeggen, bij iedereen is het anders kwa dagen. Ze zeggen dat als je meer afscheiding heb en het is doorzichtig als eiwit komt je eisprong eraan?! Dat heb ik ergens gelezen. Ik gebruik zelf ovulatie testen en kan het me niet zo goed herrineren. Wel weet ik dat voor en vooral na mijn eisprong ik mijn buik niet meer begreep. 
@beccie ik zou ook wachten tot je NOD of 1 dag ervoor. Anders heb je alleen maar teleurstelling

@beccie ik zou op dag van NOD testen.

Hier is eisprong geweest en loost mijn lichaam nu het overtollig slijm. 

Terug
Bovenaan