Wachten op NOD

Mar Tje

New member
Hoi  dames.



Ik zit in ronde 2 helaas vorige keer na bijna zeker weten gevoel van zwangerschap te hebben een negatieve test.

Nu heb ik zaterdag mijn NOD, en heb ik eigenlijk hele andere bijwerkingen dan vorige keer.

Vorige keer had ik hele dikke slijmerige afscheiding  ( sorry voor de nasty talk haha ) en nu heel weinig dun witte afscheiding. Ook vorige keer extreem pijnlijke borsten nu niks. En had ook andere talloze ongesteldheid klachten. Maar nu niks!



Ik heb de early testen van de kruidvat en wil het liefst nu testen maar wacht het nog af..



Maar wat denken jullie?
 
Hoi Mar Tje,

Zover ik weet heb je in het aller begin stadium van een zwangerschap nog geen last van veranderde afscheiding dan dat je normaal gesproken hebt. Volgens mij veranderd dat later pas echt opmerkelijk.

Ik zou wachten met testen totdat je (bijna) zeker weet dat je zwanger bent.
Ongesteldheid die uitblijft en misschien wat innestelingsbloed verloren hebt. Bij mij was 1 van de eerste symptomen gevoelige borsten.

De verloskundige kan een kloppend hartje rond de 6 weken zwangerschap ook pas zien kloppen. Als je nu gaat testen zal je waarschijnlijk alsnog best lang moeten wachten op de echte bevestiging van een goede zwangerschap.
Ik zou echt nog even geduld hebben met testen, des te meer kans je dan ook hebt (als je dan nog steeds niet ongesteld bent geworden) dat die positief aangeeft. Anders is het straks misschien wel 5 keer achter elkaar een teleurstelling en blijf je van die testjes kopen..
 
@ Kelly;



Bedankt voor de info... het is zo moeilijk om het los te laten en er niet aan te denken. Wat zo vervelend is, is dat het elke maand anders is qua gevoelens en bijwerkingen.



Ben jij wel zwanger ? :)
 
Hey Mar Tje

Wij zitten ook in ronde 2!

Ben jij net gestopt met de pil ofzo? Dat kan ook veel bijwerkingen geven. Ik dacht ook dat het bij ons meteen raak was, maar dat was het ook niet :)
 
Hier in afwachting op ronde 3! Sinds paar dagen hele gevoelige borsten, vooral aan de zijkant en savonds voelen ze heel zwaar aan. Mijn vriend vind ze ook voller lijken. Ook vertelde ik het tegen mijn moeder van mn pijnlijke/gevoelige borsten en ze vertelde dat ze precies die pijn had bij alle zwangerschappen. Zou het dan toch 3 keer is scheepsrecht zijn? Ik hoop het zo! :):)

 
@ JoJoG

nee hoor begin december al gestopt met de pil dus al zeker 4 1/2 maand gestopt.. maar wellicht kan het daar wel mee te maken hebben...

Hoelang staat er eigenlijk voor? Vroeger lette je altijd zo op dat je het veilig deed omdat je niet zwanger wilde worden en nu duurt het zo lang haha.

@ girafje135 ;

Oh wat spannend zeg!! Wanneer heb je je NOD?
 
@Girafje: spannend, Ik zal duimen!

@mar tje: 1jaar is nog volledig normaal, als je binnen een jaar nog niet zwanger bent en op regelmatige basis seks hebt kan je pas bij de huisarts terecht..

30% is binnen 3maanden zwanger na stoppen met de pil, na een half jaar 70%.. Dus het is volledig normaal dat dat niet meteen lukt, maar natuurlijk frustrerend want je wil dat het zo snel mogelijk raak is he :p

De eerste ronde maakte ik me ook in alles druk wat ik voelde en dat ik bij alles dat het wel gelukt zou zijn.. Ik ben nu veel rustiger en sta er niet zo meer bij stil, we hebben ook afgesproken om gewoon regelmatig seks te hebben zonder ovulatietesten en heel dat circus er rond :)
 
Terug
Bovenaan