Wachten op NOD

@ girafje;

Oh spannend ... ik zou toch proberen te wachten hoe moeilijk ook.. hoor 't mezelf zeggen mij NOD is 11 maart haha...

<span style="line-height: 1.5;">@JoJoG</span>

Aha okee kijk weer meer duidelijkheid. Hoe langer hoe meer kans dus nou afwachten maar.

Hier gaat de seks trouwens t zelfde geen toeters en bellen gewoon genieten. Wel met lol na de seks 10minuten blijven liggen met kussen onder m'n billen ;).

Gekke vraag maar doen jullie ook blijven liggen? En zo ja alleen in je vruchtbare week of ook erna?
 
Bwa ik geloof daar niet echt in.. Uiteindelijk moeten die zaadjes toch zelf naar boven zwemmen :p Ik denk dat het belangrijker is om er nog plezier aan te hebben en te doen waar jij je goed bij voelt zodat het niet als een verplichting aanvoelt, want dan kan het ook wel eens zijn dat het gewoon niet lukt :).

Dus als de tijd er voor ons is, en het ons gegund is gaat ons dat wel lukken ;)
 
Mar Tje ik ben nu 29 weken weken en 4 dagen zwanger van een jongen.
Ik weet dat het inderdaad heel lastig is om er niet aan te denken en het liefst iedere dag een testje te doen, maar hoe meer je eraan blijft denken hoe langer het allemaal lijkt te duren.. Ik had eerst ook iets van 3 testjes in 1 week gedaan, maar die waren steeds negatief dus toen dacht ik bij mezelf van nu ga ik pas weer testen als ik er vrij zeker van ben dat het echt zo is. En die keer dat ik dacht dat het zo was en weer ging testen werd het streepje een licht streepje... dus dan ga je ook weer heel erg twijfelen, dus een paar dagen later nog een keer hetzelfde testje gedaan en toen was het streepje ineens heel super overduidelijk donker en toen wist ik het héél erg zeker. Eenmaal bij de verloskundige was ik pas 6 weken en 4 dagen zwanger, dus dat was echt nog een super klein rijstkorreltje. Alles kon nog mis gaan in zo'n vroeg stadium dus ook dan is het allemaal nog heel spannend of de zwangerschap überhaupt wel goed door ging zetten.
Als ik jou was zou ik echt gewoon proberen om precies een week later dan dat je eigenlijk ongesteld had moeten worden te testen, soms test je gewoon te vroeg en dan geeft die ook negatief aan.
 
Ik heb jullie verhaaltjes even terug gelezen, en over na de seks op een kussen liggen heb ik niet gedaan. Wat ik wel heb gedaan is direct na de seks een tampon in. Dan eventjes op bed blijven liggen totdat de tampon zich vol heeft gezogen, stevig vast zat in mijn vagina en er dus ook niks naast kon gaan lekken. Of dit zo goed of gezond is weet ik niet maar ik ben wel zwanger geraakt. Verder liet ik de tampon er dan net zo lang in zitten totdat ik moest plassen.
 
Dat van die tampon heb ik nog nooit gehoord, maar goed dat het voor jou gewerkt heeft :). Of het goed is weet ik ook niet :p

Is dit jou eerste zwangerschap? En hoeveel rondes heb je erover gedaan?
 
De aller eerste keer had ik een lege vruchtzak en de tweede keer is ons kindje dood geboren op de 24 weken en 5 dagen. Hij was dood gegaan omdat (zeer waarschijnlijk) mijn placenta langzaam aan het losraken was, want hij liep toen hij dood geboren werd 200 gram achter in gewicht. Dit is na de 20 weken zwangerschap pas gebeurt want op de 20 weken echo was alles nog goed. Op een gegeven moment is de placenta zo ver los geraakt dat de kleine geen zuurstof en voeding meer kreeg. Mijn vliezen braken ineens plotseling uit zichzelf en al 3 kwartier daarna was het hartje van de baby gestopt met kloppen. Dit is dus eigenlijk ons 3e poging en het lijkt erop dat deze wel levend geboren gaat worden. Wel lig ik morgen al 3 weken in het ziekenhuis vanwege bloedingen en die bloedingen komen door mijn laag liggende placenta, dus ik krijg een keizersnede onder algehele narcose. De algehele narcose is ook vanwege dat ik een donornier heb waar ze voorzichtig mee moeten zijn tijdens het snijden van de keizersnede en omdat ze denken dat mijn placenta hevig zal gaan bloeden tijdens de keizersnede dus dat is niet fijn om mee te krijgen voor mij en mijn vriend. De artsen vinden een zwangerschap vanaf de 32 weken goed genoeg om de baby te gaan halen, dus ik zit hier waarschijnlijk al die tijd nog en dan daarna ook nog ongeveer 4 dagen herstellen in het zkhs van de keizersnede. En met complicaties nog langer. Ik denk dat ik er maar gewoon vanuit ga dat ik hier nog tot eind mei lig, want ik ben op 20 mei uitgerekend, dan kan het altijd alleen nog maar meevallen. Ik lig hier gelukkig wel in een 1 persoons kamer met eigen douche, wastafel en wc. Het raam kan open en mijn vriend of iemand anders (als het maar 1  persoon is per nacht) mag hier 24/7 zijn dus er mag hier gewoon iedere nacht iemand komen logeren. Mijn vriend komt tot nu toe hier iedere dinsdagavond, vrijdagavond en zaterdagavond logeren maar ik denk dat als ik hier écht nog tot eind mei lig dat hij dan op zaterdagavond naar huis gaat zodat hij zondag lekker lang kan uitslapen want hier kan je meestal maar tot maximaal 9 uur 'uitslapen' en dan komen er alweer allerlei mensen de kamer binnen.
 
Terug
Bovenaan