De aller eerste keer had ik een lege vruchtzak en de tweede keer is ons kindje dood geboren op de 24 weken en 5 dagen. Hij was dood gegaan omdat (zeer waarschijnlijk) mijn placenta langzaam aan het losraken was, want hij liep toen hij dood geboren werd 200 gram achter in gewicht. Dit is na de 20 weken zwangerschap pas gebeurt want op de 20 weken echo was alles nog goed. Op een gegeven moment is de placenta zo ver los geraakt dat de kleine geen zuurstof en voeding meer kreeg. Mijn vliezen braken ineens plotseling uit zichzelf en al 3 kwartier daarna was het hartje van de baby gestopt met kloppen. Dit is dus eigenlijk ons 3e poging en het lijkt erop dat deze wel levend geboren gaat worden. Wel lig ik morgen al 3 weken in het ziekenhuis vanwege bloedingen en die bloedingen komen door mijn laag liggende placenta, dus ik krijg een keizersnede onder algehele narcose. De algehele narcose is ook vanwege dat ik een donornier heb waar ze voorzichtig mee moeten zijn tijdens het snijden van de keizersnede en omdat ze denken dat mijn placenta hevig zal gaan bloeden tijdens de keizersnede dus dat is niet fijn om mee te krijgen voor mij en mijn vriend. De artsen vinden een zwangerschap vanaf de 32 weken goed genoeg om de baby te gaan halen, dus ik zit hier waarschijnlijk al die tijd nog en dan daarna ook nog ongeveer 4 dagen herstellen in het zkhs van de keizersnede. En met complicaties nog langer. Ik denk dat ik er maar gewoon vanuit ga dat ik hier nog tot eind mei lig, want ik ben op 20 mei uitgerekend, dan kan het altijd alleen nog maar meevallen. Ik lig hier gelukkig wel in een 1 persoons kamer met eigen douche, wastafel en wc. Het raam kan open en mijn vriend of iemand anders (als het maar 1 persoon is per nacht) mag hier 24/7 zijn dus er mag hier gewoon iedere nacht iemand komen logeren. Mijn vriend komt tot nu toe hier iedere dinsdagavond, vrijdagavond en zaterdagavond logeren maar ik denk dat als ik hier écht nog tot eind mei lig dat hij dan op zaterdagavond naar huis gaat zodat hij zondag lekker lang kan uitslapen want hier kan je meestal maar tot maximaal 9 uur 'uitslapen' en dan komen er alweer allerlei mensen de kamer binnen.