Wachten op NOD

Jeetje Kelly heftig! Ik wens je veel sterkte nu met deze zwangerschap. Ik wacht inderdaad rustig af.. lukt het nu niet dan gaan we door naar de volgende ronde. Merk wel dat ik er nu rustiger onder ben. Wel morgen mijn NOD dus dat is altijd spannend...
 
Goedendag,



Ik heb even een algemene vraag en hoop dat er vrouwen zijn met een antwoord of ervaring

Kinderwens ja, maar vanwege stressvolle periode met pil begonnen.

Ben te laat begonnen met de pil daar ik eerst de verkeerde mee kreeg (conclusie sex gehad elke dag voor eisprong.. en erna. Pil begonnen precies op dag eisprong. Nu lijkt het mij dat ik ondanks ik nu een dikke week de pil slik toch nog deze cyclus ongesteld zou moeten worden daar ik een eisprong heb gehad. Klopt dit???

Vannacht/vandaag is mijn NOD en is nog niks te bekennen, geen pijn echt helemaal niks (normaal heb ik vreselijke last ervan).

Eergisteren alleen met afvegen wat slijm wat iets bruinig was. Heb afgelopen dagen een test gedaan voor zekerheid maar die geeft negatief aan. Kan het alsnog?? Of is het normaal dat mijn menstruatie nu al niet meer komt? Of zal ik over 2 dagen dus 2 a 3 dagen na NOD nog een test moeten doen?



Groetjes
 
Vlinder ik zou gewoon wat geduld hebben zeker ook omdat je met de pil bent begonnen. Als je over een week nog niks hebt zou ik eens testen.



Voor mij ik ben al 1 dag overtijd.. spannend morgenochtend een testje en dan afwachten.

 
Ik ben inmiddels in ronde 7, en ben sinds woensdag met de acupuntuur gestart. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Mijn vruchtbare week begint morgen
 
Mar Tje als je over 3 dagen nogmaals een testje doet wordt het streepje als het goed is al een heel stuk donkerder. Mijn 1e testje was ook een licht streepje (en dan ga je twijfelen of het wel echt waar is). Een dag of 3-4 later nogmaals getest en toen werd het streepje ineens binnen een paar seconden al echt super donker. En dan weet je het ook meteen heel zeker. Ik zou zeggen nog een paar daagjes geduld en nogmaals testen! ( in de ochtend testen geeft het beste resultaat zeggen ze vaak)
 
Bedankt voor de tips... ik ben nog steeds niet ongesteld... spanning stijgt hier. Het was wel echt een heeeeel licht streepje.. best bizar want dan is t ook wel snel..



Morgen maar nieuwe test doen. Spannend
 
Terug
Bovenaan