wachten op uitslag nipt test

Hallo dames,

We hebben gisteren bloed laten afnemen voor de nipt test. inmiddels 11+3 dagen zwanger en 3 goede echo's gehad :)

Alleen realiseer ik me vandaag dat het wachten op de uitslag toch zenuwslopender is dan ik gedacht had..

Ik ben nog jong , 22 en mijn partner 25 dus we hebben geen verhoogd risico op een slechte uitslag. Maar ik krijg het ook niet over mijn hart om het weekend te gaan babyshoppen zonder dat ik een uitslag heb.

Hoe overleven jullie die 10 werkdagen voor de uitslag? hebben jullie wel al aanschaf in spulletjes gedaan voor de uitslag?

Oke in mijn klerenkast is er ook 1 plank gereserveerd voor kleine baby spulletjes wat we voornamelijk al gekregen hebben maar zoals bijvoorbeeld een badje, durf ik nog niet goed te kopen

Pfff ja dat wachten is inderdaad erg zenuwslopend. Wij kregen wel echt binnen 10 werkdagen de uitslag, op de 8ste dag kregen we een goede uitslag. Wat ik tegen mijzelf bleef zeggen is dat de dagen vanzelf voorbij gaan en ik daar niets aan kan doen om de tijd sneller te laten gaan. Daarmee kon ik het wachten meer loslaten, niet altijd, maar was wel een helpende gedachte.

Ik ben nu 14 weken zwanger en zijn eigenlijk nog niet aan het shoppen geslagen. We moeten nog een aantal familieleden af om het te vertellen en daarbij maakt mijn misselijkheid het ook niet aantrekkelijk om even lekker winkels af te struinen.

ja dat is inderdaad ook zo!

oei dat is wel jammer en vooral erg vervelend dat je je zo misselijk voelt..

als het aan mij ligt dan sta ik het weekend in de babydump of babypark en heb ik het kamertje gekocht haha

Je kan altijd kijken ;) En anders ga je na een goede uitslag er lekker weer heen om het echt te kopen. Kan niet wachten tot ik mij weer wat beter ga voelen en ook lekker naar babywinkels kan gaan!

ik ben al 2 keer geweest haha. En we weten ook precies wat we willen, vooral door de miskraam in december hebben we heel veel tijd gehad natuurlijk om ons te orienteren.

Dus het is meer een kwestie van winkel binnen en kopen maar haha.

Ja dat geloof ik graag en ze zeggen nogwel dat de kwaaltjes na 12 weken minder worden

Hi,

lastig he ik maakte me ook erg druk over de uitslag.

zelf ben ik nu 23 weken zwanger en begin in nu pas met alles te kopen.

Kinderwagen hadden wij wel al snel ivm jools day 2 die een levertijd van 15-17 weken heeft.

heel veel succes met je zwangerschap en straks veel shopplezier!

Ja is ook lastig. In het zeer prille begin maakte ik me druk over de echo of alles goed was.

Nu 3 echo's verder geloof ik ook echt wel dat de baby oke is alleen geeft zo'n uitslag dan toch weer even stress.

Ooh echt knap van je haha. Ik wil na de uitslag (hopelijk is alles goed) wel echt gaan shoppen dan ben ik 15 weken zwanger dat weekend :) plus vindt ik het zelf wel erg fijn als alles lekker vroeg klaar is. en we alles beetje bij beetje kunnen doen op de babykamer

@jonge vrouw

ik zelf heb de nipt in België moeten laten doen daar koste het 300 euro terwijl het in Nederland 600 euro koste..

pas sinds april kun je t voor veel minder in Nederland doen ik ben inmiddels 25 weken zwanger

ik wist helemaal niet wanneer ik de uitslag zou krijgen want het zou tussen de 2 a 3 weken duren

mij was er eigenlijk niet echt mee bezig omdat ik gewoon aan voelde dat het goed zat..

toen ik uiteindelijk smorgen de mail ontving was ik zooooooo blij!!! Ik sprong op en neer zooo zooo zooo blij

dus onbewust misschien toch meer mee bezig geweest dan ik door had..

verder ben ik echt helemaal niet vlot met spullen kopen de kinder kamer is pas vorige week besteld en ook de kinderwagen is pas vorige week besteld

maar iedereen doet het op z'n eigen gemakje...

dus als jij t lekker vind dat alvast geregeld te hebben moet je dat zeker doen!

Veel geluk en maak je niet druk het zit vast helemaal goed !

Terug
Bovenaan