wachten op uitslag nipt test

Lulu, hoe lang heb jij op de uitslag moeten wachten? Ik hoop voor je dat het goed was. Ik heb gisteren twee weken geleden bloed laten afnemen. Bij verloskundige kwam vandaag bv pas een uitslag binnen van iemand die al week eerder bloed had laten afnemen. Er werd gezegd dat er een storing was in het systeem. Maar het gaat er bij mij niet in dat dat ertoe kan leiden dat het langer duurt. Lab gaat toch gewoon door? Zelf zo brutaal geweest om VU lab te bellen. Zij zei dat het vanaf moment dat bloed daar binnenkomt wel twaalf werkdagen kan duren. Ze zei ook "ik hoop natuurlijk niet dat er iets anders is waardoor het zo lang duurt". Zijn er meer mensen die zo lang wachten? Ik vind het echt slopend...

En? Weet je het al? Heb je al wat gehoord? Wij wachten vandaag precies 2 weken. Vandaag wel erg teleurgesteld en verdrietig dat de telefoon niet is gegaan. Vreselijk wat die hormonen af en toe met je doen.. 

Hallo allemaal, 
Vandaag ben ik 12 weken + 4 dagen zwanger.
Ik heb vorige week woensdag 25 april bloed geprikt voor de nipt test.
Nu is mijn vraag hoelang kan zoiets duren? 
Ik weet dat het naar vumc word gestuurd. 
Ben zo dood nerveus en misselijkkk ervan en de dagen lijkt wel een eeuwigheid. 
Hoop zo dat alles goed is, ben namelijk  4 maandjes geleden 30 jaar geworden en ben zo bang dat de kans dan hoog is op kindje van syndroom van down al heb ik al wel veel vrouwen om me heen gezien die ouder waren dan ik en ook een gezond kindje kregen. Ben alleen zo nerveus en zo negatief ingesteld haat ik van mijzelf. Werd ook vorige week gebeld door saltro de dag na bloedprikken en kon niet opnemen en aangezien die vrijdag koningsdag was heb ik maandag gebeld maar ze wisten niet wat was. Stonden nog wel twee dingen open dus deels vd uitslagen hadden ze al binnen. Ben zo benieuwd hoop dat alles goed is en ik uit mijn lijden verlost wordt.

Groetjes 

Ik hoorde het na 6 werkdagen... erg snel! Dacht dat het twee weken zou duren en was toch bezorgd toen ik een gemiste oproep van de vk had. De vk gaf aan dat ze altijd direct bellen, ongeacht goed of slecht nieuws. 
Ik ben trouwens 31 en uitslagen zijn allemaal goed.

Ik hoorde het na 6 werkdagen... erg snel! Dacht dat het twee weken zou duren en was toch bezorgd toen ik een gemiste oproep van de vk had. De vk gaf aan dat ze altijd direct bellen, ongeacht goed of slecht nieuws. 
Ik ben trouwens 31 en uitslagen zijn allemaal goed.

Oh spannend! Ik ben vandaag 12+3 en heb vandaag bloed laten afnemen voor de test! Ik hoop echt dat het geen 10 dagen duurt... maar voornamelijk dat alles goed is! Durf er niet zomaar vanuit te gaan dat alles prima is ook al zijn wij beide gezond!

Herkenbaar! Ik vond dat wachten echt zoveel spannender dan ik had verwacht.. hoorde het ook pas op dag 10, bij de verloskundige. Maar ook daarna heb ik nog niks gekocht. Eigenlijk ben ik pas rustiger geworden na de 20 weken echo en vanaf toen wat spulletjes gaan verzamelen.
succes met wachten!

Terug
Bovenaan