wachten op uitslag nipt test

We zijn zo ontzettend dankbaar en blij. Wij hebben vorige week woensdag onze nipt test gedaan en we hebben donderdag te horen gekregen dat de uitslag goed is. Jeetje wat was dat zenuwslopend. Ik ben nu 12 weken en krijg voor het eerst het gevoel dat ik echt kan genieten, alles gaat goed met de kleine. Ik merkte dat ik heel voorzichtig en realistisch was het eerste trimester. Ik ben erg blij dat we nu 2 goede echo’s hebben gehad, en een positieve uitslag vd nipt test! 8 december krijgen we te horen of we een jongetje of meisje krijgen, we zijn zo benieuwd! 

Gewoon lekker wat kopen, iets kleins. Wij doen geen nipt en kopen af en toe ook wel een kleinigheidje. Na de 20 week echo gaan we pas groter/duurdere dingen aanschaffen. Je mag ook gewoon genieten hè! 

Wij hoorde de uitslag al binnen 6 dagen, heel snel! Ik was er eigenlijk niet zo mee bezig omdat ik er gewoon een goed gevoel over had, ik ben nu 24 weken zwanger en we hebben sinds een weekje bijna alles in huis.. ik vond de 20 weken echo veel spannender als de nipt!

Terug
Bovenaan