Wachten tot de test

<p>8 dagen geleden voelde ik mijn eisprong. Op dit moment voel ik mijn innesteling.</p><p>Nu dus maar wachten tot ik kan testen.. ik vind het zooo spannend en wachten duurt altijd te lang.</p><p>Meer dames in t zelfde schuitje?</p>
 
Ik voel dat allemaal niet ? Deze keer ovulatietesten gebruikt en zelfs op de piek niets bijzonders gevoeld haha. Morgen is mijn NOD. De testen zijn tot nu toe nog akelig wit. Succes met wachten! 
 
 
Ja ik voel mijn lichaam wel altijd heel goed. Ik ben er wel veel mee bezig en twijfel over van alles haha
Of je het nu voelt of niet, het blijft hartstikke spannend! Wanneer ga jij weer testen? 
 
[quote quote=10169199]Ja ik voel mijn lichaam wel altijd heel goed. Ik ben er wel veel mee bezig en twijfel over van alles haha Of je het nu voelt of niet, het blijft hartstikke spannend! Wanneer ga jij weer testen?[/quote]
Succes!!
woensdag is mijn nod.( als dit keer mijn cyclus 30dagen is.) vorige maand had ik een cyclus van 42dagen *zucht..*
begin deze week wel twee dagen last gehad van een trekkerig stekend gevoel links bij mijn onderbuik. Hoop op een goede innestelling. 
Maar gek genoeg kreeg ik gisteren een ovu test met twee strepen. Ach.. afwachten maar. En anders maar op naar ronde vijf..
 
Oh wat vervelend dat je geen vaste en ook nog een lange cyclus hebt..
Maar een ovu test wordt volgens mij ook positief bij een zwangerschap.. dat zou het ook kunnen zijn natuurlijk :)
#positive thinking
 
Ik heb ook een vraagje maar weet niet hoe ik een nieuwe forum moet beginnen ik ben gestopt met de pil en heb nu mijn 2e ongesteldheid gehad precies naar 28 dagen nu was ik daar donderdag weer vanaf maar merk ik vandaag dat ik toch nog bloed verlies heb hoe kan dit? Sorry dat ik hier mijn vraag zomaar tussen zet. 
 
Ik ga morgenochtend in principe weer testen. Ik kan echt niet een paar dagen wachten hoor haha! Ik had deze ronde goede hoop. Geen last van PMS, zware borsten en 's ochtends wat misselijk. Die twee laatste dingen kunnen natuurlijk van alles betekenen.
Wanneer ga jij weer testen? 
 
 
Terug
Bovenaan