[quote quote=10169249]Ohh dames hoe gaan jullie om Met die onzekerheid van nog niet kunnen te kunnen testen? Ik heb heel sterk het gevoel zwanger te zijn. Ben al vanaf woensdag de hele dag door misselijk, heb helemaal geen trek in eten (terwijl ik normaal hier helemaal geen last van heb) en heb hele gevoelige borsten.. maar mijn nod is pas 1 maart.[/quote]
Hoop op positief nieuws voor je!
Ik had daar vorige maand een weekje last van en toen werd ik ook nog eens verrast met een suprise weekje dubai voor mn verjaardag met mijn man dacht shit nee! Want moest ongesteld worden maar was 13 dagen overtijd en toen werd ik toch ongesteld. Dat was echt balen, nu weer afwachten of ik woensdag positief test en tussendoor ovu testen doen
Hoop op positief nieuws voor je!
Ik had daar vorige maand een weekje last van en toen werd ik ook nog eens verrast met een suprise weekje dubai voor mn verjaardag met mijn man dacht shit nee! Want moest ongesteld worden maar was 13 dagen overtijd en toen werd ik toch ongesteld. Dat was echt balen, nu weer afwachten of ik woensdag positief test en tussendoor ovu testen doen