Wachten tot de test

[quote quote=10169249]Ohh dames hoe gaan jullie om Met die onzekerheid van nog niet kunnen te kunnen testen? Ik heb heel sterk het gevoel zwanger te zijn. Ben al vanaf woensdag de hele dag door misselijk, heb helemaal geen trek in eten (terwijl ik normaal hier helemaal geen last van heb) en heb hele gevoelige borsten.. maar mijn nod is pas 1 maart.[/quote]
Hoop op positief nieuws voor je! 
Ik had daar vorige maand een weekje last van en toen werd ik ook nog eens verrast met een suprise weekje dubai voor mn verjaardag met mijn man dacht shit nee! Want moest ongesteld worden maar was 13 dagen overtijd en toen werd ik toch ongesteld. Dat was echt balen, nu weer afwachten of ik woensdag positief test en tussendoor ovu testen doen 
 
Hier ook woensdag testen.. Had al een andere topic. Sinds gisteren hele erge lage rugpijn rond m'n stuitje. Daarbij trekkerig gevoel in m'n buik en ook misselijk na het ontbijt en steken in m'n borsten. Allemaal na 11 rondes nog niet gehad. Allemaal nieuwe symptomen en toch blijf ik pessimistisch. Ik ben er deze maand totaal niet mee bezig geweest tot gisteren.. En wachten duurt zo lang ?
Ik hoop dat het gaat slagen bij jullie en mij. Haha ons geduld wordt goed op de proef gesteld 
 
[quote quote=10169258]Hier nog een die zit te wachten !!! Pfoehh zo spannend, bij alles ga ik denken had ik dit de vorige ronde ook? Wat bij mij opvalt dat ik vorige maanden last van me borsten had en deze keer niet ( miss kwam dat dichter bij me nod want heb t niet heel goed bij gehouden) maar nu voel ik nog niet veel af en toe gerommel in mijn buik en rare smaak in me mond maar of dit toeval is ik durf niet meer te hard te hopen ik kan volgende week maandag pas testen!’ Liefst sliep ik een week dat ik deze week kon overslaan. Succes iedereen en leuk dit forum! Houd iedereen elkaar op de hoogte??[/quote]
Hoop ook voor jou op positief nieuws sandra !
dat wachten is idd zo erg! Ik heb alleen sinds anderhalf week last van maagzuur, stemmingswisellingen en sinds drie dagen erge hoofdpijn. Maar verder nog niks ? probeer mezelf altijd in te praten dat ik misschien een lucky bird ben die niet zoveel last heeft van de kwaaltjes in het begin
 
[quote quote=10169261]Hier ook woensdag testen.. Had al een andere topic. Sinds gisteren hele erge lage rugpijn rond m’n stuitje. Daarbij trekkerig gevoel in m’n buik en ook misselijk na het ontbijt en steken in m’n borsten. Allemaal na 11 rondes nog niet gehad. Allemaal nieuwe symptomen en toch blijf ik pessimistisch. Ik ben er deze maand totaal niet mee bezig geweest tot gisteren.. En wachten duurt zo lang Ik hoop dat het gaat slagen bij jullie en mij. Haha ons geduld wordt goed op de proef gesteld[/quote]
Hoop op goed nieuws! 
Heb jij innestelingsbloed gehad? Lees dat dat vaker niet dan wel voorkomt. Ik raak zowat onzeker als ik alle kwaaltjes lees ?
 
[quote quote=10169267]Waarom doen sommige ovu testen tussendoor als ik vragen mag?
[/quote]
 
 
Ik heb een onregelmatige cyclus na de pil was het 28/30 dagen .
Heb de pil maar vier maanden gebruikt. En vorige maand had ik dus een cyclus van 42/43 dagen.
Erg vervelend nu heb ik het gevoel dat ik op basis van een normale cyclus de eisprong heb gevoeld maar omdat ik mijn ovulatie tracker per ongeluk fout heb ingesteld ( stond door laatste menstruatie op basis van 42dagen) Heb ik de dagen op basis van 28dagen niet getest . Hahha erg ingewikkeld allemaal.
Denk vooral bij een onregelmatige cyclus 
 
[quote quote=10169263] Hoop op goed nieuws! Heb jij innestelingsbloed gehad? Lees dat dat vaker niet dan wel voorkomt. Ik raak zowat onzeker als ik alle kwaaltjes lees [/quote]
Nee ik heb geen innestelingsbloeding gehad. Toevallig afgelopen 2 keren wel. Dus ook dat is typisch
Ik hoop het ook en toch weer bang dat het tegen gaat vallen :( 
Hoef je niet te worden! Veel zijn juist zwanger wanneer de kwaaltjes er niet zijn. Bij mij is het opvallend dat ik nu heel veel kwaaltjes heb en de vorige maanden niet. 
We gaan duimen! ? 
 
[quote quote=10169263] Hoop op goed nieuws! Heb jij innestelingsbloed gehad? Lees dat dat vaker niet dan wel voorkomt. Ik raak zowat onzeker als ik alle kwaaltjes lees [/quote]
Nee ik heb geen innestelingsbloeding gehad. Toevallig afgelopen 2 keren wel. Dus ook dat is typisch
Ik hoop het ook en toch weer bang dat het tegen gaat vallen :( 
Hoef je niet te worden! Veel zijn juist zwanger wanneer de kwaaltjes er niet zijn. Bij mij is het opvallend dat ik nu heel veel kwaaltjes heb en de vorige maanden niet. 
We gaan duimen! ? 
 
Terug
Bovenaan