Wachten tot de test

[quote quote=10169217]Oh wat vervelend dat je geen vaste en ook nog een lange cyclus hebt.. Maar een ovu test wordt volgens mij ook positief bij een zwangerschap.. dat zou het ook kunnen zijn natuurlijk #positive thinking[/quote]
Lief van je! Die positiviteit, zou ik met een zwangerschapstest dan pas na mijn nod positief testen ? Of zou die nu dan al positief moeten zijn. Hollen naar de winkel morgen
 
[quote quote=10169225]Ik ga morgenochtend in principe weer testen. Ik kan echt niet een paar dagen wachten hoor haha! Ik had deze ronde goede hoop. Geen last van PMS, zware borsten en ’s ochtends wat misselijk. Die twee laatste dingen kunnen natuurlijk van alles betekenen.
Wanneer ga jij weer testen?
 
[/quote]
 
Succes! Hoop op een positieve uitslag
 
 [quote quote=10169226]Ik kan ook niet wachten. (Moet nog wel een week wachten) Wist ook niet van mezelf dat ik zo ongeduldig kon zijn . Duim voor je BenB![/quote]
Heb woensdag mijn nod, en toch vandaag getest? sjonge en dan kijk ik raar dat tie negatief is . Wachten duurt zo langggg .
 
heb de afgelopen twee weken wel erg last van maagzuur zou dat een kwaaltje kunnen zijn
 
[quote quote=10169234]Wat voor test gebruik je?[/quote]
Ik zelf gebruik die van lifecare ( action ) en bij 3+ overtijd en negatieve lifecare test haalde ik een cb 
 
Haha ik test ook altijd te vroeg, tegen beter weten in.
Ik heb meestal de kruidvat testen, die goedkope.
Ik kan pas  volgend weekend testen 
 
Ohh dames hoe gaan jullie om Met die onzekerheid van nog niet kunnen te kunnen testen? Ik heb heel sterk het gevoel zwanger te zijn. Ben al vanaf woensdag de hele dag door misselijk, heb helemaal geen trek in eten (terwijl ik normaal hier helemaal geen last van heb) en heb hele gevoelige borsten.. maar mijn nod is pas 1 maart. 
 
[quote quote=10169242]Haha ik test ook altijd te vroeg, tegen beter weten in. Ik heb meestal de kruidvat testen, die goedkope. Ik kan pas volgend weekend testen[/quote]
Mm ja die van action zijn volgensmij het goedkoopst. Vele in mijn omgeving hebben die met succes gebruikt. 2voor 1,49 volgensmij en ovu testen 5 voor 2,49 zoiets. Eerste maand ging ik vol op cb ? hahaha nou action bespaart me heel wat 
 
Hier nog een die zit te wachten !!! Pfoehh zo spannend, bij alles ga ik denken had ik dit de vorige ronde ook? Wat bij mij opvalt dat ik vorige maanden last van me borsten had en deze keer niet ( miss kwam dat dichter bij me nod want heb t niet heel goed bij gehouden) maar nu voel ik nog niet veel af en toe gerommel in mijn buik en rare smaak in me mond maar of dit toeval is ik durf niet meer te hard te hopen ik kan volgende week maandag pas testen!’ Liefst sliep ik een week dat ik deze week kon overslaan?. Succes iedereen en leuk dit forum! 
Houd iedereen elkaar op de hoogte???
 
Terug
Bovenaan