Wachten wachten en nog eens wachten…

Nogmaals daarom ben ik mijn verhaal ook begonnen met dat ik mezelf niet wil vergelijken met vrouwen die nog helemaal geen kinderen hebben. Na mijn miskraam heeft het 32 maanden geduurd voordat ik weer zwanger was dus ik weet wat het is

Je hoeft je voor mij echt niet te verontschuldigen Girafje ?. Ik denk dat elk kindje telt alsof je voor een eerste gaat, alleen ben je misschien extra blij met wat je al hebt. Maar echt, praten met een professional helpt! En ga langs bij die huisarts voor een doorverwijzing. Volgens mij heb je genoeg redenen, je bent nu al meer dan een jaar bezig en bij je eerste duurde het ook enorm lang. Ik denk dat je tweede een wonder is geweest!
(Mijn partner heeft twee kinderen uit een vorige relatie. De eerste duurde bijna 2 jaar, de tweede was gelijk raak. En nu dus al weer ronde 20 bij mij. Dat t bij ons lang duurt, ligt aan hem. Hij denkt inmiddels dat t bij de eerste ook door hem kwam en de tweede een wonder was.)

Ik loop al in het ziekenhuis maar ze kunnen nu niks doen. Heel mooi dat je man toch 2 kinderen heeft mogen krijgen en na 20 maanden gun ik het jou ook enorm! Wel heel mooi dat je vriend ondanks dat het bij hem ligt toch 2 kinderen heeft kunnen krijgen 

Terug
Bovenaan