wachten, wachten en nog eens wachten pfff....

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Hoe is het met jullie? Met mij gaat alles goed, maar ik word zo moe van het wachten, mijn laatste menstruatie was op 26 maart 2008 en sindsdien ben ik aan het wachten op mijn NOD. Vorige week heb ik volgens mijn temperatuurlijst eindelijk mijn eisprong gehad. Zit nu op 37,1. Dus ik moet nu nog een dag of 6 geduld hebben. Moet zeggen dat ik het echt heel erg spannend vind. Hebben jullie ook allemaal zo'n lange cyclus? Ik baal er wel een klein beetje van omdat ik zo toch minder kansen heb.

Liefs,
Baby09

Hey Baby09,

Erg he dat wachten..... ik weet er alles van.
Ik heb dan wel geen lange cyclus (27 dagen gem) maar ik zit nu voor de 12de keer in het wachtbankje..... volgende week donderdag nod.
Dus......... nog een weekje wachten....

Liefs Phoebe

Hee Phoebe,

Het is voor mij mijn 2e ronde, maar aangezien ik zo'n lange cyclus heb had ik ook al een paar rondes verder kunnen zijn. Ik heb volgende week woensdag mijn NOD. Dus moet ook nog even geduld hebben. Ik hoop voor je dat het deze ronde raak is! Heb je al meerdere kinderen?

Ik en mijn man hebben al 2 kids en zijn nu bezig voor de derde.

Liefs,
Baby09

Hey Baby09,

Dit is voor ons eerste kindje, we zijn nu bijna een jaar bezig.
Als ronde 13 ook niet lukt gaan we  de stap richting  de ha nemen.
Maar eerst deze ronde maar eens afwachten.

Leuk al 2 kids, blijft het bij drie, of wil je een groot gezin?

Liefs Phoebe    

Hoi!!!
ja lang kan het duren he dat wachten. Ik heb een cyclus van ongeveer 33 dagen en heb nod dinsdag, dus kunnen we samen de laatse dagen uitzitten haha...
Heb je al een gevoel of je ongi gaat worden of niet??
kan me voorstellen dat het vervelend is zo'n lange cyclus......
spannend!! Hou je ons op de hoogte??
Phoebe hoop dat het voor jou eindelijk raak is!!! Duim voor je!!!
Groetjes!

o zit trouwens in ronde 4 nu.

Dankjewel voor het duimen!
Spannende week voor ons volgende week!

liefs Phoebe

Hoi meiden,

Om op jou vraag eerst even terug te komen Phoebe we willen als het lukt graag 3 kinderen, daarna zijn we wel klaar, maar als het een tweeling mocht zijn is het natuurlijk ook prima.

Ik ga echt voor jullie beiden duimen dat het raak is, zelf denk ik dat ik ongesteld wordt, heb ineens erg last van buikkrampen en lage onderrugpijn. Dus we wachten maar even af. Hebben jullie al kwaaltjes?

gr.
Baby09

Hoi, nou wel kwaaltjes hier haha maar die duiden niet op een zwangerschap, meer op ongi!!
Net als jij, last van mn buik, moe en hoofdpijn, dus meestal komt er dan een ongi aan!
we zullen zien!!!
Afwachten maar zit niets ander op !!
phoebe en jij??

Fijn weekend!!

Terug
Bovenaan