wachten, wachten en nog eens wachten pfff....

Hoi meiden,

En vliegirl zijn de rode duivels weggebleven? Ben voor je aan het duimen!

Phoebe hoe is het met jou? Ik hoop dat je temp misschien toch weer omhoog is gegaan.

Ik heb het wel weer kunnen verwerken hoor, ik vind het alleen zo jammer dat ik de afgelopen maand een cyclus had van 55 dagen, hoop dat ie aankomende keer korter is.

Liefs,
Baby09

hallo meiden!!!
Hier nog geen rdtjes... ook niet heel veel activiteit waardoor ik denk t kan elk moment komen, maar ja kan natuurlijk ook gewoon vannacht als ik slaap... maar vorige maanden had ik de week ervoor echt veel last en nu alleen wat gerommel en pijnlijke borstemn.
nou ja moet maar geduld hebben....

Phoebe hoe is het bij jou??

truste alvast!!

Nou, de rdtjes zijn gisteren gearriveerd..... ik zag het al aankomen....op naar ronde 13.
De laatste ronde zonder poespas, mocht dit nu weer niet lukken gaan we eens verder kijken.
Gelukkig ga ik vrijdag op vakantie, lekker 2 weken weg.
Als ik dat terug kom hoef ik nog maar een weekje te wachten op mijn nod, dus dat gaat lekker snel!

Succes met wachten allemaal!

Liefs Phoebe

He meid balen dat ze toch zijn gekomen!!!!!
Nou ga idd maar lekker van die vkantie genieten en dan gaat de tijd zeker weten snel!!!!
En ik hoop dan echt dat het de volgende ronde gaat lukken voor jullie!!!!
groetjes!!

Hoi meiden,

Phoebe balen zeg dat je ongie bent geworden, ga maar lekker genieten van je vakantie! Wel fijn dat je snel daarna weer je nod hebt!

En Vliegirl zijn bij jou de rode duiveltjes nog niet gearriveerd?? Dat is een goed teken!! Wanneer ga je eventueel testen?

Ik weet absoluut niet wanneer mijn NOD is omdat ik een onregelmatige cyclus heb, maar ik hoop in ieder geval dat ik niet weer een cyclus van 55 dagen heb!!

Veel liefs,
Baby09

Hoi baby09, Kan me voorstellen dat het wle moeilijk is om nu je nod te bepalen, hoop echt dat je nu een kortere cyclus hebt!!!!
Ik ga morgenochtend testen omdat we met de familie een weekendje weg gaan dus daar kan het niet en is makkelijk om te wteen met eten en drinken.. haha

Groetjes!!

hallo,
heb deze weer  even opgezocht, kon niet erder reageren omdat we weg waren!!

Ik heb vrijdagochtend getest en twee dike strepen!!! dus zanger!!
Heel onwerkelijk!!!! Had het helemaal niet verwacht!!!!
Tis nog heel pril, dus hoop dat het allemaal goed gaat!!

Groetjes!!

Hee Vliegirl,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat is dat goed nieuws!! Ga er lekker van genieten en stuur de glitters maar deze kant op!!

Wanneer ben je ongeveer uitgerekend?

Liefs,
Baby09

Terug
Bovenaan