Wachten.....

Hey Elisanne,

Hoe gaat het met jou? Alles een beetje een plekje kunnen geven. Ook voor jou komt er een mooie zwangerschap.
Liefs

Hi Faye en ltls,
Faye!! Dat is lang geleden! Hoeveel weken ben je nu? Gaat alles goed? Leuk om van je te horen!
Ltls; hoe gaat het met jou, wat is jouw status? 
Nou... zo gaat het met mij, haha! Ik lijk weer zwanger te zijn.. as vrijdag/zaterdag NOD. Ik heb geen menstruatie tussen miskraam en dit keer gehad... ik hoop zo dat deze wel blijft zitten!!!

Wow elisanne, dat is mooi nieuws ik duim voor jullie. Gefeliciteerd Hier ook vrijdag m'n nod e vanochtend getest. Zelfs zo eng dat ik het m'n vriend nog niet heb verteld. Hopelijk lopen de testen mooi op. Ik wil zaterdag met cb weken indicator testen. https://www.mupload.nl/img/gc120kil1iq.jpg

Wauw ltls! Gefeliciteerd!! 
Dan lopen we precies gelijk op, dat is leuk☺️! Ik hoop dat onze testen maar mooi donker mogen worden..

Ja bizar he. Vandaag weer getest en ze worden donkerde. M'n vriend zag zelf 2 streepjes ?. Nu even wennen aan het mooie idee. Rustig alles op een rijtje zetten. Wel een heel gek gevoel dat er iets/iemand in je zit waarvoor je moet gaan zorgen. Gelukkig pas na de zomer, kunnen we de woonkamer van de zomer nog verbouwen een nieuwe keuken en vloer?. Maar nu genieten van het moois wat er komen gaat. Heb jij last van kwaaltje?

Terug
Bovenaan