Wachten.....

Wat fijn dat ze donkerder worden! Die van mij worden ook iets donkerder.. wel langzaam. Maar ik test ook echt iedere dag en HCG verdubbelt om de 48-72 uur?. Ik moet het gewoon accepteren dat ik niks kan doen aan wat er binnenin gebeurt! Wel lastig als het al eens verkeerd is gegaan... 
Haha ja ik heb heeel veel kwaaltjes! Misselijk, moe, hoofdpijn, honger, mega pijnlijke borsten, grotere melkklieren (iel)... en jij??

@elisanne, afwachten is best spannend, je heb je lichaam niet meer zelf in de hand. Je hebt de zangerschapskwaaltjes wel erg te pakken, hopelijk worden ze snel minder.
Hier lijk het mee te vallen, behalve pijnlijke borsten niet normaal, last van m'n onderrug, ik heb eerder een vol gevoel met eten dan heel veel honger vanavond een kop soep en dat vond ik alweer vrij veel. daarnaast veel gasontwikkeling voornamelijk boeren en af en toe een windje. Maar ik hou een vol gevoel en dan bij af en toe bijna moet overgeven, maar niet misselijk. Hopelijk verdwijnen de kwaaltjes en kunnen we mooi genieten van ons mini mensje.
Hebben jullie het al aan mensen verteld?
Ik vind het een bizare gedachte dat ik niet meer alleen ben, dat er iets in mij zit waarvoor ik nu verantwoordelijk bent. Ik kan het niet geloven maar het is echt waar dat er een mensje in wording in me zit      

Hi Elisanne,
Wat fijn dat het goed met je gaat! Ik ben vandaag precies 15 weekjes en het gaat allemaal prima :).
Alle kwaaltjes die je beschrijft zijn nu net +- een weekje de deur uit en eindelijk slaap ik weer wat beter. Heb jij ook zo'n buikpijn nu in het begin? Ben blij voor je dat het goed gaat :).
Groetjes,
Faye

Terug
Bovenaan