wachten...

Hé Maui, en de rest ook natuurlijk!

Ja vorige maand was Bobet de gelukkige... laten we hopen dat wij het deze maand zijn.

Tot nu toe heb ik er een goed gevoel over. Heb m'n eisprong duidelijk gevoeld en die dag en de dag erna goed m'n (lees ons) best gedaan.

Nu wel allerlei vage klachten:
Krampjes (beetje een ongi gevoel) en enorm misselijk.

Ik weet niet of je het eventueel al zou kunnen merken of dat het gewoon tussen de oren zit, of een griepje is.
Nou ja nog even ruim 2 weken wachten.

Hoe is het bij jou Maui???

Sterkte allemaal en ik duim met jullie mee.

Wat spannend zeg dat jij al vanalles merkt... Ik ben natuurlijk nog aan het klussen. Ik heb m'n ei deze maand niet gevoeld (de andere maanden wel) en ook geen verandering aan mijn slijm (sorry!!!) gemerkt. En de ovulatietest gaf een veel vager streepje dan vorige maand aan. Het kan natuurlijk dat ik een maand geen ei heb (niet te hopen natuurlijk) Maar we klussen gewoon lekker verder. We zullen zien en ik ga gewoon door met duimen voor iedereen!
Houd me wel op de hoogte hoor van al je kwaaltjes... SUPERSPANNEND!!!!

groetjes Maui

Hoi hoi! Daar was ik weer...

Zucht... waren we maar vast 2 weken verder!!!
Ik voel zoveel en ben zo bang dat me lichaam me voor de gek houd.
Je wou m'n kwaaltjes weten? Nou hihi houd je vast!

Misselijk...
Honger...
Opgeblazen gevoel...
Steekjes in m''n buik...
Lichtelijk een ongi gevoel terwijl ik dat nu anders nooit heb...
Moe...

Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ik zwanger ben. Maar nogmaals... misschien wil ik wel te graag. IK hoop het zo...

Hoe is het bij jou???

Jeetje zeg, dat zijn wel erg veel kwaaltjes die ergens op lijken. Ziet er dus goeg uit. Ik weet het niet zeker maar ik denk dat ik vandaag m'n eisprong heb gehad. Kreeg ineens steken, maar geen slijm te bekennen. Ik vind het allemaal zo spannend ...
De hoeveelste ronde is het ook al weet voor jou/jullie?
En hoe is het bij de rest?

groetjes Maui

My too...NOD Rond de 17e ... :) :)
Laten we keihard duimen met zijn alle!!!!!
Kut he die 2 weken!!! Normaal vliegt het zo
voorbij, maar dan lijkt het wel een eeuwigheid te duren!!  

Liefs!!!  

Hé Maui!

Hoe is het bij jou??? Voel je al wat?

Het is voor ons ronde 9, maar sinds de laatste keer is m'n cyclus pas echt regelmatig en voel ik m'n eisprong ook duidelijk.

Ik heb dus goede hoop voor deze keer???

Hoe is dat bij jou?
En ben je getrouwd? Woon je samen?

Ik ben 22 en ben ruim 5 jaar met m'n vriend, we wonen nu 3 jaar samen... Beide een leuke baan, leuk huis, haha je kent het wel...

Hoop dat je nog even reageert. Ik vind het wel erg leuk dit!

He meid,

Nou ja... mijn gevoel van vandaag is zeer vreemd... Ik heb steeds het gevoel dat ik ongi moet worden. Echt vreemd. Zou dat met mijn eisprong te maken kunnen hebben???
Heb dit eerder niet gevoeld. Meestal een dag voor ik ongi moet worden. Maar dat kan haast niet...
Fijn dat jij nu een regelmatige cyclus hebt. Ik nog niet, maar ook niet super onregelmatig hoor. De kortste was 31 dagen en de langste 35 dagen... Maar ja, ik ben pas begin maart gestopt met de pil. Dus het is gewoon afwachten denk ik. Als ik dan verhalen van andere meiden zie met een mega lange cyclus heb ik niets te klagen.

Wij zijn bijna een jaar getrouwd, we zijn 8 jaar samen en wonen 5 jaar samen. Mijn man is 30 jaar en ik 26 jaar.
En sinds vorig jaar begonnen de baby-kriebels. Toen hebben we gezegt dat we nog een jaartje zouden wachten zodat we genoeg konden sparen. We hadden toen gepland om in het najaar van dit jaar te stoppen met de pil. Maar in februari hadden we zoiets van; waarom wachten... Dus de strip afgemaakt en gestopt.
Een bijzonder moment vond ik dat. En raar...
Nou ja... al een heel verhaal
dus, tot schrijfs

groetjes Maui

Goeiemorgen!

Ben net nieuw op dit forum en heb de berichten bekeken. Leuk hoor.

Ik ben zelf sinds december 2005 gestopt met de prikpil, dus ik wist dat het langer zou gaan duren voor ik zwanger zou kunnen raken. Volgens de statistieken kan dat wel tot een jaar of langer duren.
Nu ben ik de laatste tijd wat misselijk en misschien is het zwangerworden al wel gelukt maar vooralsnog wijt ik mijn misselijkheid aan de warmte van de afgelopen tijd.

Volgens mijn vruchtbaarheidskalender had ik mijn ovulatiedag rond 1 juli. (Bij benadering want heb nog niet echt een regelmatige cyclus vanwege die prikpil)
Heb daarna twee testen gedaan maar die bleken negatief. En dus nu wachten op een nieuwe menstruatie cyclus a.s. vrijdag 14 juli.

Hebben jullie dat wel eens meegemaakt? Dat je misselijk bent en zo en 'voelt' dat je misschien zwanger kan zijn ondanks de negatieve testen?

Ik ben benieuwd.

Wat is trouwens een NOD? ik vermoed een eisprong maar ik kan de benaming niet goed plaatsten

Aoife

Terug
Bovenaan