wachten...

Hoi Oife (hoop dat ik het goed heb)

Nod houd in de eerste dag dat je normaal ongsteld zou worden, maar het dan dus niet bent geworden en misschien zwanger bent. Dit houd dus in niet ongesteld dag. Wat ik ook heb begrepen is dat je beter vanaf deze dag kunt gaan zwangerschapstesten, omdat dan pas je hormoon gehalte hoog genoeg kan zijn, dit kan ook iets langer duren. Ik weet niet of je dat met testen bedoelde of ovulatie testen??, want misschien ben je toch zwanger. Mijn ovulatie dag volgens de kalender lag precies gelijk met jou dus ik duim met je mee voor ons dat we gewoon zwanger zijn. Ik ben ook misselijk en mijn buik voelt heel gespannen. Sprak gisteren mijn zusje en zij vertelde hoe zij zich voelde in haar zwangerschap en hkomt helemaal overeen met wat ik nu voel dus wie weet, maar inderdaad het zou ook het wisselende weer of iets anders kunnen zijn. Nou laten we maar hopen van niet.

Groetjes Kriebels
oh ja p.s voor mij is dit de eerste ronde

ppfff     hallo allemaal.. jeetje wat spannend voor iedereen...
ook voor ons... hier is het moelijk te zeggen wanneer nod dag is... ik denk zo rond de 19de..maar kan ook rond de 13de vandaag zijn...vanwege de miskraam 2maanden trug.. is me cyclus wat in de war..maar eisprong wel gevoeld.. da was rond de 5de.. dus we houden het op de 19de.... wel ben ik misselijk..al 4 ochtende..en pijnlijke borsten/tepels..veel plassen...en vreselijk moe.. heb ook lekker ff weekje ziektewet genomen...ff bijkomen..
maar goed half juli is dus heel speciaal voor de meeste hier

Liefs Tinuh

Ha, en hoe staat het ervoor met de klachtjes en kwaaltjes???
Mijn ongi-gevoel is voorbij. Was echt vreemd. Heeft iemand dat al eens gehad; een ongi-gevoel tijdens of net na de eisprong?
Op dit moment heb ik wel pijnlijke borsten. Maar dat zegt niets natuurlijk. Die heb ik wel vaker. Meestal een week voor mijn ongi beginnen ze. Nu wat eerder;; tenzij ik natuurlijk eerder ongi word (dan kan de timing wel eens kloppen)
Nou, nog een dikke week wachten en dan zullen we het wel zien...
We  gewoon verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop snel van jullie te horen (ben namelijk erg nieuwsgierig)

groetjes en nog veel wacht"plezier", Maui

Terug
Bovenaan