Wachten

Hallo dames,

Nieuw op deze form.

Naar een hele week ochtendmisselijk te zijn.veel moeten plassen hoofdpijn hebben een lange week wachten tot je nod komt..

Nu is eindelijk de dag dat die zou moeten komen (ik word het altijd snachts) sta ik vanmorgen op zonder nod.

Negatieve test van de kv. Dat word nog iets langer in spanning zitten.. ik ben niet ongeduldig hoor maar dacht misschien zitte  er een paar dames nu in zelfde schuitje en kunnen we samen in spanning zitten hihi
 
Ja! Mijn NOD is woensdag maar meestal wordt ik het al 1 dag daarvoor. Dus ben benieuwd morgen. Spannend!!
 
Spannend he meiden!!

Ik heb as zaterdag mijn NOD ( denk ik want heb dan 16 dagen daarvoor piek gemeten met ovulatietest). Ben benieuwd! Al een kleine week menstruatiekramp, net als vorige maand en toen dus niet zwanger. Verder heb ik altijd pijnlijke borsten (ook met mirena terwijl ik niet ongesteld werd). Nu geen pijn, helemaal niks! Vorige maand was ik er bijna van overtuigd zwanger te door allerlei kwaaltjes dus durf nu niet echt ergens op te hopen.

xxx

 
ik heb sinds gisteren pijn in mn onderbuik. volgende week mijn nod dus ik moet ook wachten... hebben jullie ook pijn in je onderbuik? heb ik nog nooit gehad... dus nu misschien dan toch zwanger?
 
En al nieuws Nikita & Lillyp?

gebruiker 95: ik had deze en de vorige maand een paar dagen na mijn eisprong al last van menstruatiekramp. Of bedoel je dat niet met pijn in je buik? Vorige maand dus niet zwanger en deze maand even afwachten. Mijn gevoel zegt van niet. Heb weer menstruatiekramp, geen pijnlijke borsten maar juist zacht en vol, en verder nergens last van.

 
nee het is een andere pijn. ik ken deze pijn niet. borsten zijn wel wat voller maar niet heel erg. en ik ben best moe maar heb ik wel vaker. ik wacht maar rustig af.. nog een weekje...
 
Hey meiden,

Nog geen nieuws hier, gisterochtend een test gedaan maar die was negatief. Gisteravond een klein beetje roze slijm maar nog geen teken van menstruatie.

Deze 2 factoren gezien verwacht ik alleen wel dat ik dus niet zwanger ben. We wachten nog maar even af.
 
Ik lees en schrijf ook mee!

Ik heb als het goed is (gevoeld) mijn eisprong op vrijdag 1 april gehad, ik heb een vrij korte cyclus van +/- 24 dagen ( gemiddeld)

Het is misschien wat vroeg voor de symptomen maar vanaf maandag steeds ontzettend misselijk en steekjes in mn buik, hoofdpijn en duizelig.

Vandaag(klinkt vies) erg veel witte afscheiding in ondergoed, en bij het afvegen roze afscheiding.
Natuurlijk veel te vroeg een test gedaan aangezien 15 april mijn NOD is, maarja, je weet maar nooit haha.

ik ben sinds oktober gestopt met de pil, en we laten het gewoon op z'n beloop, ik ben 23 jaar dus hebben nog geen haast.

Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen!

 
Terug
Bovenaan