Wachten

Na een miskraam met curettage afgelopen januari zijn we afgelopen maand weer begonnen. Aanstaande woensdag is mijn nod. Merk dat ik alles in mijn lichaam extra in de gaten houd. Afgelopen donderdag ineens een klein druppeltje bloed bij afvegen, wel apart, maar durf maar niet te hopen.

Succes met wachten meiden.
 
Hallo Dames,

Hoe gaat het nu bij jullie?

Ik heb toch het idee dat het niet raak is geweest, ik wacht nog wel op mijn menstruatie, veel last van waterige afscheiding, en krampen in de blaas, niet echt menstruatie pijn, maar hier heb ik dan ook eigenlijk nooit geen last van.

Het voelt als blaaskramp, na het plassen alsof je veelste lang hebt gewacht met plassen.

Daarnaast steeds steek in m'n bovenbeen, dit heb ik de afgelopen 2 keer ook gehad toen ik ongesteld moest worden.

 
Verdorie, na een missed abortion en curettage afgelopen januari ben ik het vertrouwen in mijn lijf hartstikke kwijt. Aankomende woensdag zo ik pas mijn nod hebben, afgelopen donderdag lichtroze afscheiding bij het afvegen en gisteren best een heftige bloeding met nog lichtelijke uitloop naar vandaag. Ben ik al ongesteld geworden? Het gekke is dat ik altijd super regelmatig ongesteld ben, zelfs na de curettage zat mijn cycles meteen weer op 28 dagen. Weet niet of ik nu nog moet wachten op een echte menstruatie of dat ik maar weer moet tellen met 4 nieuwe weken vanaf gisteren.
 
hoi allemaal,

Ook ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Morgen is mijn nod. Heb al een dikke week last van allerlei kwaaltjes. Pijnlijke borsten,  steken onderin mn buik, snel moe, heel vaal moeten plassen, snel buiten adem en af en toe misselijk. Ik kon het vanochtend niet laten en heb zo'n vroege test gedaan.  Helaas negatief.  Nu dus afwachten of mijn menstruatie morgen komt of niet.  Ik hoop natuurlijk van niet en dat ik over een paar dagen toch nog positief kan testen.

Ben niet zo goed in wachten haha
 
Ik morgen ook mn nod. Heb al een week buikpijn en rugpijn. Vanmorgen getest en het leek een hele lichte plus... morgen als ik niet ongi ben nog us testen....

Allemaal succes. Het is echt zooo moeilijk dat wachten ;)
 
@gebruiker95  ik hoop voor je dat je morgen een positieve test hebt. Het is inderdaad iedere x maar weer afwachten! Maar stressen om je NOD is okk niet goed! Probeer afleiding te zoeken:)
 
Hoi!

Lees even mee.. Ik zit in hetzelfde schuitje.. 5 april m''n NOD gehad.. nog steeds niks.. inmiddels 2 testen gedaan die allebei negatief zijn geweest.. Wel last van wat kwaaltjes, veel moeten plassen, onwijs last van maagzuur heel moe en kan om helemaal niks onwijs emo worden, gerommel in m'n buik.

Andere pijntjes als wat ik normaal heb als ik ongesteld word, dus weet niet zo goed wat ik nu weer van m'n lijf moet denken..

We wachten het nog maar gewoon even af..
 
Ik ben steeds extreem vrolijk, ik hoor ook van collega's dat ik er goed uit zie.

Gister en vandaag bij het afvegen wat bruine afscheiding.
Nu steeds weer doorzichtig/waterig.
Wel af en toe wat krampjes, maar helaas verneem ik vaak niet dat mijn menstruatie er aan komt.

soms denk ik ook wel eens dat we wat willen voelen.
Maar toch denk ik dat het niet raak is.
 
Terug
Bovenaan