Wachten

Heb inderdaad ook vaak het idee dat het gewoon tussen me oren zit.. Ik wil het graag, dus dan voel ik ook maar van alles enzo..

Hoe graag ik ook wil dat het deze keer raak is, heb ik toch zo'n gevoel dat het niet zo is. Misschien ook wel beter, maakt de teleurstelling minder groot..

Ik heb vooral doorzichtige afscheiding, maar begin nu ook steeds meer pijn in buik te krijgen. Het voelt niet als menstruatiepijn, maarja ook dat kan elke keer weer veranderen.
 
Gisteren getest maar weer hetzelfde vage plusje. K twijfel of ik het wel goed zie. Ben nog steeds niet ongesteld. Nog normale afscheiding zoals altijd. Gisteren wel regelmatig flinke steken. En als ik me uitrek voel ik het trekken in mn onderbuik.

Nog maar afwachten...
 
Hi!

Bedenk dat ook een vaag plusje een plusje is.. dus zou goed kunnen dat je gewoon zwanger bent..

Anders even een keer een andere test proberen om te kijken of de uitslag duidelijker wordt?

Erg spannend.. hier nog steeds alles t zelfde... Mijn HA vandaag gebeld en die geeft aan kijk het nog even aan.. als je nou nog een menstruatie mist en test is nog steeds negatief kom dan hierheen.. kan namelijk zo zijn dat het langer duurt voor de hormonen zichtbaar worden enzo..
 
Volgens de app die ik gebruik om mijn cyclus te volgen zit ik op een gemiddelde cyclus van 21 dagen, ik hou meestal 24 dagen aan omdat dit de langste cyclus is geweest.

Vandaag zit ik op dag 24, en vanaf gister afwisselend over de hele dag de ene keer bruine afscheiding en de andere keer doorzichtig en plakkerig.

Het is voor mij altijd een verassing wanneer ik ongesteld wordt, omdat ik vaak geen buikpijn of andere klachten heb.
Behalve de bruine afscheiding zou ik dus kunnen merken dat de menstruatie er als nog aan zit te komen.

Wanneer zou ik het beste kunnen testen?

 
@gebruiker95 Gefeliciteerd!!

Je bent in theorie al overtijd, dus je kunt testen wanneer jij wilt.. succes :)

Als je denk ik wil nog ff wachten voor de zekerheid doe je van t weekend een test.. als ie neg. is, maar je wordt toch niet ongesteld doe je dr over een dag of 4 weer 1 of je belt de HA even.. :)
 
Helaas, mijn menstruatie heeft nu toch wel doorgezet.
We gaan voor de volgende ronde!



Ik hoop dat jullie beter nieuws krijgen!
 
Terug
Bovenaan