<p>Hey allemaal,</p><p>Ik vroeg me af of er andere lotgenoten zijn die in een wachtweek zitten. Zo kunnen we elkaar zo nu en dan misschien wat steunen. </p><p>Donderdag 21-4 heb ik mijn 1ste punctie gehad, 6 eitjes waren goed. De punctie zelf viel reuzen mee gelukkig. Vervolgend heb ik vandaag zondag 24-4 mijn 1ste terug plaatsing gehad. Helaas waren het het uiteindelijk van de 6 maar 5 overgebleven en 1 een embryo geworden. Vond het wel jammer maar na 5 jaar proberen was dit al iets heel moois. </p><p>Ik ben in de ogen van de artsen ‘lastig’ omdat het moeilijk is te stimuleren. Ze hebben een hele andere schema aangehouden dit keer “clomid + gonal f schema ivf/icsi”. Met geluk na 5 jaar onze eerste punctie dus. </p><p>De arts vertelde me dat ik pas 9 mei mag gaan testen maar dat is dan 15 dagen later? En ik lees overal op internet dat het eigenlijk al wat eerder kan? </p><p>Zijn er mensen die ervaring hier mee hebben ook met de clomid+gonal f schema? </p><p>Groetjes,</p><p>Selin xx</p>