Wachtweek IVF/ICSI

Ja loslaten neem ik mijzelf ook voor maar dat is onbegonnen werk.
Eerste week na de tp had ik ook gevoelige borsten, maar nu niet meer. Wel heb ik last van stemmingswisseling en een moeilijke stoelgang.
Vorige keer bij de bbz had ik de laatste dagen voor de test zware borsten en was ik vooral heel erg moe en had last van lichte misselijkheid. Dus nu heb ik nog niet echt veel hoop dat het gelukt is maar we moeten nog een paar dagen geduld hebben.

Hoi dames,  deze dame heeft sinds  Maandag 25-4 een cryo tp gehad , maar deze is zo anders als alle andere, wij zijn ondertussen al 6 jaar bezig voor ons eerste kindje. Maar na deze tp in natuurlijke cyclus zonder medicijnen, voel ik de hele week al van alles wat ik nog nooit in die andere tp's heb gevoeld, zo als krampjes in me onderbuik, eierstokken, hoofdpijn,me vriend vond me gister zelfs wat emotioneel, stiekem hoop ik dat dit tekens zijn die zeggen ja, maar heb ondertussen ook weer gegooleld en zag hier verhalen maar veel vrouwen  hebben met medicijnen, dus er kwam niet zoveel over een met mij. Zijn er dames die ook in de natuurlijke cyclus een morula terug geplaatst hebben gekregen en al vroeg dingen voelde en toch een mooi kindje in de buik of handen hebben, heb een beetje moed nodig dames.. deze wachtweken vreten erger als andere keren als het misgaat hebben we nog 2 embryo's over.  Hoop op wat moed te vinden onder de andere dames hier. Veel liefs, Tatiana 

[quote quote=10551556]Hii selinx, Nee niet specifiek, maar van al dat wachten weet ik niet wat ik wel en niet voel. Bij alles wat ik voel denk ik… zou het zo zijn maar tegelijkertijd durf ik niet te hopen. Had jij wel last van buikkrampen? Hoe voel je je?[/quote]
Hier zit er nog 1 die  bij alles wat ze voelt denkt  'ooo zou het dit dan zijn'? , ook omdat al terug plaatsingen hiervoor niks voelde en het elke keer niet raak was en ik als een met ontdooien alle embryo's kwijt was en zo de 3de en laatste ronde in rolde waar nu dus in zitten. Ik hoop dat je snel zekerheid hebt.
Veel liefs tatiana

Hi Tatiana,
Helaas heb ik geen ervaring met een natuurlijke cyclus tp. Het is voor mij ook allemaal nieuw. Ik hoop voor je dat het dit keer mag lukken en een mooi wondertje in je groeit ?. 
Wij zijn ook voor ons 1ste bezig ruim 5 jaar.  En tis het ziekenhuis eindelijk gelukt om me een beetje goed te kunnen stimuleren voor een punctie ?. 

Ik snap je heel goed, na zo lang bezig zijn. Heb je wel af en toe moed nodig om er nog door heen te kunnen komen. 
Iedereen beleeft het ook heel anders lees ik    Overal en nergens. 
Wanneer mag je gaan testen? 

xx 

Hii selinx
Wat super vervelend dat je er zo veel last hebt kan mij niet voorstellen dat dat normaal is, een belletje kan geen kwaad. Hopelijk valt het allemaal mee
Gr Susan x

Hi Susan,
ik heb ze vanochtend gebeld en de situatie uitgelegd. Moest meteen komen voor bloedonderzoek en echo. Mn bloedwaardes waren goed en bij de echo zag ze dat mn eierstokken vergroot waren en ik het rustig aan moet doen en mn zelf de tijd geven om te herstellen. Dus hopen dat het binnenkort over is. Mn baardmoederslijmvlies was goed dik zei ze dus toch wel iets posi gehoord. 

xx

Hii tatiana,
Bij een cryo tp heb ik er elke keer voor gekozen om dat in een natuurlijke cyclus te doen. Ik vind die utrogestan zo ontzettend vervelend, maar dat terzijde. Daarvan is 1x een bb zwangerschap ontstaan, de dingen die ik toen voelde waren heel anders dan de kwaaltjes waarvan ik elke keer dacht dat ze te maken hadden met een zwangerschap. Deze voelde ik echt pas in de laatste paar dagen voor de test.  Ik denk dat je echt pas achteraf goed kan zeggen ohh dus zo voelt dat. Ook zijn de kwaaltjes voor iedereen anders dus het is heel moeilijk om jou gevoel te vergelijken met die van mij of iemand anders
Duimen voor je dat het dit keer gelukt is!
Wanneer mag je testen?
X Susan

Terug
Bovenaan