[quote quote=10551769]Hii tatiana, Bij een cryo tp heb ik er elke keer voor gekozen om dat in een natuurlijke cyclus te doen. Ik vind die utrogestan zo ontzettend vervelend, maar dat terzijde. Daarvan is 1x een bb zwangerschap ontstaan, de dingen die ik toen voelde waren heel anders dan de kwaaltjes waarvan ik elke keer dacht dat ze te maken hadden met een zwangerschap. Deze voelde ik echt pas in de laatste paar dagen voor de test. Ik denk dat je echt pas achteraf goed kan zeggen ohh dus zo voelt dat. Ook zijn de kwaaltjes voor iedereen anders dus het is heel moeilijk om jou gevoel te vergelijken met die van mij of iemand anders Duimen voor je dat het dit keer gelukt is! Wanneer mag je testen? X Susan[/quote]
Ja ik weet dat het moeilijk is me zelf met andere te vergelijken , daar kwam ik dinsdag al achter toen ik ging zoeken naar info hoe andere dames het er ervaarde, toen las al zoveel verschillende dingen dat ik dacht aaaaaah!!! Daarom ook ergens besloten om ook hier in het forum maar wat te gaan delen niet persee om iemand te vinden met hetzelfde want die vind je toch nooit dat bestaat niet. Ik ben allang blij dat ik dit keer een beetje mag voelen alle andere terugplaatsingen ook al waren ze vers of cryo heb ik nog nooit wat gevoeld dus ik geniet ergens stiekem ook wel een beetje van wat ik voel ook al is het straks niks. En Maandag 9-5 mag ik testen, ik hoop dat ik het tot dan uit kan houden..
Thanks voor je info
veel liefs Tatiana