Wachtweek IVF/ICSI

Hii selinx,
Af en toe lees je van die verhalen op internet... daar moet je niet aan denken. Gelukkig niks ernstigs en zelfs wat positief nieuws.
 Ik ga voor je duimen dat het niet voor niks is geweest, jij moet nog een weekje wachten toch?
X

[quote quote=10551750]Hi Tatiana, Helaas heb ik geen ervaring met een natuurlijke cyclus tp. Het is voor mij ook allemaal nieuw. Ik hoop voor je dat het dit keer mag lukken en een mooi wondertje in je groeit ?.
Wij zijn ook voor ons 1ste bezig ruim 5 jaar. En tis het ziekenhuis eindelijk gelukt om me een beetje goed te kunnen stimuleren voor een punctie ?.
Ik snap je heel goed, na zo lang bezig zijn. Heb je wel af en toe moed nodig om er nog door heen te kunnen komen. Iedereen beleeft het ook heel anders lees ik Overal en nergens. Wanneer mag je gaan testen? xx
[/quote]
Ja het is echt moeilijk het hele traject , heb wel eens gehoord van iemand dat we bevoorrecht waren omdat we dit traject mochten doen, ik denk niet dat die persoon wist hoe zwaar dit is. Ja en iedereen beleeft het ook anders van de ene die moet alle vroege kwaaltjes wel zwanger is tot de andere met de zelfde kwaaltjes en soms nog erger en toch niet zwanger is dus je kan er niet echt op aan las ik al. Ik mag Maandag 9-5 testen, ik hoop dat ik het tot dan vol houdt zonder te testen...
veel liefs

[quote quote=10551769]Hii tatiana, Bij een cryo tp heb ik er elke keer voor gekozen om dat in een natuurlijke cyclus te doen. Ik vind die utrogestan zo ontzettend vervelend, maar dat terzijde. Daarvan is 1x een bb zwangerschap ontstaan, de dingen die ik toen voelde waren heel anders dan de kwaaltjes waarvan ik elke keer dacht dat ze te maken hadden met een zwangerschap. Deze voelde ik echt pas in de laatste paar dagen voor de test. Ik denk dat je echt pas achteraf goed kan zeggen ohh dus zo voelt dat. Ook zijn de kwaaltjes voor iedereen anders dus het is heel moeilijk om jou gevoel te vergelijken met die van mij of iemand anders Duimen voor je dat het dit keer gelukt is! Wanneer mag je testen? X Susan[/quote]
Ja ik weet dat het moeilijk is me zelf met andere te vergelijken , daar kwam ik dinsdag al achter toen ik ging zoeken naar info hoe andere dames het er ervaarde, toen las al zoveel verschillende dingen dat ik dacht aaaaaah!!! Daarom ook ergens besloten om ook hier in het forum maar wat te gaan delen niet persee om iemand te vinden met hetzelfde want die vind je toch nooit dat bestaat niet. Ik ben allang blij dat ik dit keer een beetje mag voelen alle andere terugplaatsingen ook al waren ze vers of cryo heb ik nog nooit wat gevoeld dus ik geniet ergens stiekem ook wel een beetje van wat ik voel ook al is het straks niks. En Maandag 9-5 mag ik testen, ik hoop dat ik het tot dan uit kan houden..
Thanks voor je info
veel liefs Tatiana

Hi Tatiana,
tis zeker een moeilijk traject ?
wel spannend we mogen op de zelfde dag gaan testen! Stiekem ben ik al begonnen met testen om te kijken of de ovitrelle mn lichaam al heeft verlaten.

Hallo allemaal! Ik zit nog niet in de wachtweken, maar ik hoop volgende week wel. Ik ben 38 en wij proberen voor een tweede kindje maar mij eicelreserves zijn al aan het afnemen en ik ben dus ook moeilijk te stimuleren. Na anderhalve week spuiten met Menopur 225 eenheden, hebben we 3 follikels die nog net ietsje te klein zijn (zo'n 16-18mm). Maandag de punctie, hopelijk zijn ze dan mooi groot en houden we iets bruikbaars over.  Vorige ronde ivf hadden we 6 follikels waarvan 3 bruikbaar en 1 embryo. Ik ben een beetje bang dat ze alledrie afvallen, maar wie weet valt het mee!  Ik duim dikke duimen voor iedereen ik de wachtweken! Heel heel heel veel succes en sterkte! ❤️

[quote quote=10551889]Hi Tatiana, tis zeker een moeilijk traject ? wel spannend we mogen op de zelfde dag gaan testen! Stiekem ben ik al begonnen met testen om te kijken of de ovitrelle mn lichaam al heeft verlaten.[/quote]
oo maar wat leuk , dat we op dezelfde dag mogen testen, ik hoop dat het dit keer bij jullie ook mag lukken,gun het iedereen.
Heel veel succes en sterkte in je wachtweken ik duim voor je
Veel liefs Tatiana

[quote quote=10552022]Hallo allemaal! Ik zit nog niet in de wachtweken, maar ik hoop volgende week wel. Ik ben 38 en wij proberen voor een tweede kindje maar mij eicelreserves zijn al aan het afnemen en ik ben dus ook moeilijk te stimuleren. Na anderhalve week spuiten met Menopur 225 eenheden, hebben we 3 follikels die nog net ietsje te klein zijn (zo’n 16-18mm). Maandag de punctie, hopelijk zijn ze dan mooi groot en houden we iets bruikbaars over. Vorige ronde ivf hadden we 6 follikels waarvan 3 bruikbaar en 1 embryo. Ik ben een beetje bang dat ze alledrie afvallen, maar wie weet valt het mee! Ik duim dikke duimen voor iedereen ik de wachtweken! Heel heel heel veel succes en sterkte! ❤️[/quote]
Hii hii,
Ik hoop voor je dat de punctie heel goed zou gaan verlopen met vele goeie eicellen en gezonde emtjes. En dat het ook 3de keer scheeprechts is. Heel veel succes ❤️. Ik zal voor je duimen xx

Hiii
Super spannend die punctie, hoop idd voor jullie dat het super mooie en goeie embryo's worden waar een mooi kindje uit komt.
Ik heb sinds gisteren wat bruin bloed verlies op dag 12 na tp dus ben bang dat het niet gelukt is. Moet eigenlijk wachten tot dinsdag met testen maar heb gister al keer getest en die was negatief. Mijn hoop is dus niet meer zo hoog. 
Hoop dat jullie meer geluk hebben
X

Terug
Bovenaan