Wachtweken cryo terugplaatsing

<p>Oooooh ik vind het zo spannend!! Ik heb woensdag een terugplaatsing gehad en mag 10 feb testen.. </p><p>wie zitten er nog meer in de wachtweken? </p>

Hoi Eilandmama,
Ik zit niet in de wachtweken, maar wil even zeggen dat ik voor je duim. Zeker weten spannend (herkenbaar), hold on, en hopen dat je een positieve test in handen mag hebben binnenkort.

Dikke kus&knuffel

We lopen gelijk op! Heb afgelopen woensdag een terugplaatsing gehad van een 5 daagse cryo! Ik mag 9 Februari testen.. Maar vind het laat hoor. Meestal word ik al 4 dagen voor de testdatum ongesteld. (Verse TP) Ligt er een beetje aan hoe ik me voel, maar anders ga ik vrijdag testen. Dan is het in principe 2 weken na eisprong. 

Ik had een 4daagse cryo! Ik vind het ook heel laat, ik heb er nu ook geen goed gevoel over.. telkens kramp onder in mn buik. Ik ga ook vrijdag of zaterdag testen.. ik ben benieuwd

Ik voel dit keer ook vanalles.. Vanaf vrijdag een ook soort menstruatie krampjes.. En af en toe een steekje. (Op papier zou dit weekend en evt morgen de innesteling zijn) Maar ik durf echt nergens op te hopen. En ik weet wel dat het altijd een grote mindfuck is die wachtweken. Zéker na een ivf behandeling, omdat je al weet dat er een bevruchting heeft plaats gevonden.. Oh men. Ik vind het heel spannend. Heb er dit keer juist een heel goed gevoel over, maar ik durf nog amper hoopvol te zijn. Te bang voor teleurstelling... Gebruik jij ook progynova en utrogestan? Of is het een tp in natuurlijke cyclus? 

Het is echt een mindfuck idd! En het enige wat je kan doen is wachten.. de dagen lijken voorbij te kruipen.. waar heb je je terugplaatsing gehad? Ik zelf in het amc.. ik hoop voor je dat het raak is.. bij me zelf denk ik van niet.. De tijd zal het leren.
Ik gebruik ook progynova en utrogestan. Totaal geen last van de progynova maar die vieze utrogestan vind ik vreselijk.. voel me nu zo opgejaagd van binnen.. 

Terug
Bovenaan