Ja.. Ik hoor ook verhalen over Duitsland en België. Heb me er een beetje in verdiept, maar ik vraag me af of het zoveel uitmaakt. Ja; er zijn meer onderzoeken, maar van veel onderzoeken is niet bewezen dat het de kans vergroot. En sommige onderzoeken kun je wel doen, zodat je weet, wat er mis is. maar er is dan vervolgens bij sommige resultaten geen oplossing voor.. En dan weet ik niet of ik al die moeite wil doen. Het is al zwaar genoeg allemaal. We gaan sowieso nog Icsi in Nederland doen.. En als we na de derde poging ivf/icsi nog steeds niet zwanger zijn, gaan we nadenken wat en waar we onze 4e en laatste poging gaan doen.. Maar ik hoop met heel mijn hart en alle angst in mijn lijf dat het niet nodig is. Ik ben zo bang voor deze week merk ik. De druk ligt steeds hoger.
Deze terugplaatsing heb ik al vanaf vrijdag tot elke dag lichte menstratie krampjes. Echt een grote mindfuck. Ik doe zo mijn best om relaxed te blijven.. Maar het lijkt een onmogelijke missie. ?.
En jij, ik snap dat je teleurgesteld bent door de test... Maar het wil echt nog niets zeggen. Het is echt nog heel vroeg??