Wachtweken cryo terugplaatsing

Ja... zeg dat! écht kruipen... Ik heb 'm in 't Radboud umc gehad. Gaat nog een spannende week worden. Heb ook wel last van mn borsten, maar kan ook weer de utrogestan zijn. Geen idee. Hoop van niet? De progynova ook verder geen last van, en de utro is idd vies! En dan te bedenken als je zwanger word, dat je deze nog tm 12 weken moet gebruiken.... Blegh! 

Last van m’n borsten heb ik ook we idd! Maar is ook niet gek met zoveel hormonen in je lichaam.. ben benieuwd hoe het ons beide verloopt.. hoelang zitten jullie al in dit traject? 

We zijn nu net vanaf augustus weer bezig, maar in 2018 hebben we een zoon gekregen via icsi.. daar hebben we toen 2 jaar over gedaan

Ah! Tweede kindje dus! Leuk. Jongen of meisje? Ik heb in 4 jaar tijd helaas alleen nog maar twee miskramen mogen meemaken. Ik hoop echt dat dit het word.... 

Is er een reden waarom het niet lukt bij jullie? Het moet ooit gaan lukken toch ?? ik heb net getest met m’n stomme kop en de test is hartstikke negatief.. ik weet dat ik te vroeg ben maar ik kon niet meer wachten.. 

Wist ik het maar.. Ik hoop wel dat het 'ooit' gaat lukken, maar we zijn bijna aan het einde. Als deze cryo niet lukt, gaan we naar ivf3. Alleen dan icsi. En mogen we gebruik maken van de timelapse broedstoof. ik heb me nu wel vergoed voor een 4e poging.. Maar dit is onze eerste en tot nu toe enige cryo ooit. Dus het is wel spannend! Ik hoop zó dat deze het is... Maar twijfel, mijn buik is wel nog steeds rommelig en opgeblazen.. Maar verder geen kwaaltjes. Maar kan nog komen... In principe als gisteren de innesteling compleet zou zijn, begin je vandaag met hcg aanmaken. Meeste bevruchtingen (ivf) hebben het bij mij niet gered tot dag 5. En bij jou? Heb je meerdere cryo's? 

Terug
Bovenaan